{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.311 visninger | Oprettet:

Lift problem David Brown 990 {{forumTopicSubject}}

Hej efter at traktoren har stået ude uden at have været brugt i 4 år har jeg nu fået den startet op igen. Men liften virker ikke mere? En der har et forslag til hvad problemet kunne være? Den virkede fint for 4 år siden smiley

Det er en hvid model smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lift problem David Brown 990
  • #1   1. dec 2018 skriv dit problem på google, der er mange med DB som oplever samme fejl som dig efter lang pause.
    det kan være skidt, som har sat sig i en ventil.
    men søg på Google der finder du de bedste guides til din model.
    mvh. Søren


  • Holger A
    Holger A Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 3 Svar: 6
    #2   3. dec 2018 Rens bundfilter eller rense ventil under hurtig sænke ventilen eller lndstild fjernventilen til baglift


  • #3   3. dec 2018 Hejsa, på de røde var der en ventil lige under påfyldningsdækslet på bagtøjet, efter hvad jeg husker, så kunne man tage en skruetrækker og arbejde lidt med den, så sku det virke smiley
    Men det var som sagt på de røde, aner ikke om det er ens smiley


  • brian J
    brian J Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   3. dec 2018 du kan sende dit tlf nr til mig så skal jeg hjælpe dig.

  • #5   15. dec 2018 Hej undskyld jeg aldrig har svaret! Har muligvis fundet fejlen vender tilbage hvis ikke! smiley

    Tak for hjælpen alle sammen


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   9. jul 2020 Hvad var fejlen...?? Jeg har samme problem efter 4 års stilstand.. Og der er olietryk når jeg skruer dækslet af bag ved siden af højre liftarm. Har en formodning om det er spole ventilen der sidder men hvordan kommer man derind..?
    De 2 andre ventiler oven fra ved siden af påfyldning har jeg haft oppe og fået renset Uden virkning... Håber i kan hjælpe.. Mvh daniel


Kommentér på:
Lift problem David Brown 990

Annonce