{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Set-up {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Har en gammel Ford 8700 som jeg overvejer at bygge om til træk.
Men hvad kører i andre med af turbo, pumpe og Dyser osv. Jer der køre med de 6 cyl. Ford?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Set-up

Annonce