{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde
  • #1   10. aug 2012 ja gør det !! smiley

  • #2   10. aug 2012 Gør hvad ? smiley

  • #3   11. aug 2012 Jeg har aldrig spurgt ad. Med mindre du tager billeder af noget ulovligt eller grotesk der kan sætte chefen eller gården i dårligt lys, så tror jeg det rager dem en høstblomst om du tager billeder af din bette traktor. smiley

  • #4   11. aug 2012 Okay det var bare om man måtte det og om man godt må lægge det her ind på tg igen ? smiley

  • #5   11. aug 2012 Det er jo kun dem der kan svare på det. Men det er jo kun billeder, så hvis det ikke kan skade stedet negativt på nogen måde, så er reklame for dem vel gratis. De kan jo altid komme og sige du skal slette dem hvis det endelig er det, men som udgangspunkt så gør jeg det bare. smiley

  • #8   11. aug 2012 Der er godt nok forskel på, om en TV station står og optager en bondetærsker, eller om man selv hopper ud af kabinen og tager et billed, af hvad man nu render og laver. Jesus christ, medieloven gælder for at du skal spørge om lov, hvis du tager billeder af PERSONER ikke traktore!... smiley

    For uha nej, de kan se en nummerplade evt. Så tag da og slør den i paint hvis man kan få ondt i enden af det. smiley


  • #10   11. aug 2012 Okay tak for svarene alle sammen smiley

  • #11   11. aug 2012 Det er det da?? Må du så heller ikke tage billeder af en random mark uden at få tilladelse fra bonden der ejer den?? Det er en GENSTAND/noget ikke levende, loven går ind og dækker over PERSONER. Og det er netop fordi du skal have deres samtykke, for at lægge et billed med dem op på nettet.
    En traktor eks., er også et brugsGENSTAND. Ser man en nr. plader, så er der ikke nogle der kan bruge det til noget alligevel!

    Kom med et link istedet for en udtalese, hvor der direkte står i loven, at du ikke må tage et billed af en traktor uden fører, og lægge det på nettet!


Kommentér på:
Arbejde

Annonce