{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.963 visninger | Oprettet:

Sune A
Sune A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Traktor kørekort nær: Fredericia/Middelfart ? {{forumTopicSubject}}

God aften.
Jeg stå og har et lille problem jeg skal have et traktor kørekort, for at forsætte min uddannelse og skolen tilbyder det ikke.
Det skulle helts være i nærhedden af Fredericia/Middefart.
Men har kigget lidt på nettet men synes ikke lige de der køreskoler er lige gode til at skilte med om de har det.

Er der nogen der ved hvor jeg kan tage det? evt anbefale en køreskole?

Vh smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traktor kørekort nær: Fredericia/Middelfart ?
  • #1   18. sep 2012 http://www.trafikskolen-vamdrup.dk/Traktor.html

Ved godt at han ik lige er i nærheden, men kan helt klart anbefale ham, han er pisse dygtig og har god humor.

• Sune A
    Sune A Tilmeldt:
    aug 2011

#2   18. sep 2012 Kan se at det kan gøres i weekenden så det gør ikke noget det er lidt væk.
    Hvad er prisen for kortet ved ham, bare sådan ca vis du kan huske det? smiley

• #3   18. sep 2012 altså teorien er i orden på en weekend, og mener jeg var der nede og køre 1 1/2 time en dag, en dag med teori-prøve og så var jeg til køre-prøve hvor vi lå og kørte en time først inden prøven og prøven to godt 15 min så gad motorsagkyndig ik se mere ;). så 5 gange var jeg der nede. Og det mindste antal køre-timer man kan have er 2 1/2 time som jeg havde. Og det blev i alt 5000 kr. det kan gøres nåde billiger ved en ungdoms skole men der tager det så et halv år smiley

• Sune A
    Sune A Tilmeldt:
    aug 2011

#4   18. sep 2012 Okay jeg takker, han er vær at have i baghovedet!
    Jeg er færdig på mit grundforløb i uge 3 så har desvære ikke ½ år til det smiley
    Hvor svært er det at tage sådan et kørekort? Skal lige siges ikke ved det store om traktorer smiley

• #5   18. sep 2012 Jamen kan man færdsel reglerne, skilte, længde/højde/brede, akseltryk, hvor mange procent af vægten der skal ligge på den/de bremsene aksle/aksler og lidt med lys. Så er du hjulpet rigtig godt på vej, ellers skal du nok nå at lære det smiley Og kan du bakke med en vogn så er der vist ik mere i det smiley OG lige en ting som er god at have bag øret. Sidehjuls-bemserne skal være låst samme under kørsel på vej.... Det kan motorsagkyndig godt finde på at spørger om lige inden i skal ud og køre smiley

• Sune A
    Sune A Tilmeldt:
    aug 2011

#6   18. sep 2012 Så burde det da være lige til. Så kan det være det lykkes og så det så jeg da lidt tætter på at komme i gang som lager og logistik smiley

Hvor svært er det at være ud at køre? er det sådan ping pang og så kan man eller er det helt håb løst for en by-knold som mig smiley

• #7   18. sep 2012 Hvis du er igang med uddannelsen til lager og logitik, hva skal du så bruge traktor kørekort til ????
    Har du aldrig kørt traktor før ??? For så bliver det noget af en prøvelse hvis det er første gang du sætter dig ind i den traktor med vognen til køre-timerne. For der skal man nemmelig ned og køre i en større by og ud af små villa veje o.s.v. !!

• Nicki D
    Nicki D Tilmeldt:
    sep 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #8   5. sep 2020 Søger også et traktorkørekort nær Fredericia?

Nogen der ved om der ligger nogen?

Mvh Nicki

Kommentér på:
Traktor kørekort nær: Fredericia/Middelfart ?

Annonce