{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til nybegynder om ih 844s
  • #1   4. jan 2020 Her er et billede mere

    profilbillede
  • #2   4. jan 2020 Frontlæsseren er nu normalt nem at tage af. Er der ikke et støtteben under armene på begge sider?
    Hvis ja, så slår du dem ned på jorden, så de læner sig så langt bagud som muligt.
    Den spidse tap du ser på nederste billede trækker du ud og drejer så den bliver ude.
    Så afmonterer du hydraulikken. Der plejer at sidde en eller 2 lynkoblinger.
    Nu bakker du traktoren langsomt tilbage og læsseren skal blive stående på frontskovlen og støttebenene. Nogen gange vil den ikke glide ud af fæstet ved den spidse tap. Så skubber du lidt med et koben eller en brækstang i mellemrummet ved den spidse tap.
    Forstået? - Elles skriv igen. smiley


  • #3   4. jan 2020 Tænke jeg enlig også den burde være men det var enlig fordi jeg jo gerne ville tjekke vand og sådan inden jeg starter traktoren op og gider ikke rigtig tag læsser en af og på hver gang, det kunne godt være at det var et par trick til at få hjelmen op uden at tag læsseren af

  • #4   4. jan 2020 Jeg kender ikke traktoren, men på nogle vippes hjelmen forover og i så fald bliver du nødt til at tage frontlæsseren af, da bøjlen foran kommer i vejen.

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #5   4. jan 2020 Jeg kender tilgengæld traktoen meget godt. og medmindre der er foretaget konstruktive ændringer så er du nødt til at skubbe frontlæsseren lidt frem -- såmeget atder er plads til at hjælmen kan vippe ned under / bag bøjlen på frontlæsseren. I gamle dage skar vi somme tider en lem i hjelmen lige over kølerdækslet men det pynter jo ikke men er meget praktisk
    Hilsen gl IH service mand


  • #6   6. jan 2020 Okay mange tak smiley

Kommentér på:
Hjælp til nybegynder om ih 844s

Annonce