{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Liftarm spindel til IH 474.. {{forumTopicSubject}}

Hej
er der en herinde der skulle ligge inde med en god funktionsdygtig eksemplar af en sådan.. den jeg har på nu er slidt og går i hak når jeg vil dreje den op og ned med håndtaget- pisseirreterende når man skal indstille ploven - slidtage naturligvis,.
Alternativt skal jeg selvfølgelig købe en ny, det er jo altid plan B, men ved du/I hvor der kan ligge en god brugt hører jeg gerne til det, og evt. hvor jeg med fordel kan købe en ny hvis det skulle ende med det.

En anden ting på 474éren er at den er åbenbart også er slidt i bommen til forhjulene, dog kun i højre side. Armen hjulet sidder på, der går ind i selve bommen sidder med to store bolte og det er her den giver sig, det kan man se når man kører over noget ujævnt, den kan rykkes frem og tilbage. Tænker at bolthullerne er slidt ovale i bunden siden den kan give sig sådan, og de er altså spændt godt til og sidder ikke løs.
Inden jeg flår det fra hinanden, kan det jo være der er nogle andre der har haft samme problem og har fundet en god løsning på det, så hører jeg også gerne her.
mvh Ole (40702549 og@tct.dk)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Liftarm spindel til IH 474..
Kommentér på:
Liftarm spindel til IH 474..

Annonce