{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

mejeterskerer - plæneklipperer - læssemaskiner {{forumTopicSubject}}

Hvad laver de her inde? hvordan bliver disse oprettelser gjort muligt på et TRAKTORgalleri???

Er det muligt at få dem fjernet? og er det evt, muligt at sætte an aldersgrænse på herinde som f.eks, 16 eller 18 år så man er blevet gammel nok til at se forskel på en traktor og en mejetersker?

Håber de bliver fjernet eller begynder der vel at blive oprettet biler, kaffekander og vaskemaskiner også???

Mvh.Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mejeterskerer - plæneklipperer - læssemaskiner
  • #1   30. okt 2011 Jeg ville sige 16år som minimum, for det er aldersgrænsen til et traktorkørekort. Og tager man sådan et, kan man nok også godt se forskel.

  • #2   30. okt 2011 så kan en på fx 11 bare skrive han er 18, ligesom facebook.

  • #4   30. okt 2011 - Runge Fiatagri power!

    det er jo et traktorgalleri og ikke et mejetærskergalleri....


  • #6   30. okt 2011 ja, MEN det har ikke noget med sagen at gøre for dette her er et TRAKTORgalleri og derfor til lige netop TRAKTORER og IKKE mejetærskerer......

    Jeg kan ikke se hvad der er så svært at forstå ved navnet på galleriet som jo er TRAKTORgalleri og hvad det er folk ikke forstår ved reglerne for at oprette en traktor.....

    at folk har interesse for mejetærskerer og andre landbrugs- og entreprenørmaskiner fordi de også har interesse for traktorer har ikke noget med denne her side at gøre med mindre de bliver oprettet i et fotoalbum.....


  • #8   31. okt 2011 kan godt være folk har hver sin mening, men det her handler om at rette sig efter reglerne!!!!!!


  • #9   1. nov 2011 Jeg syntes at mejetærskere skal have lov til at komme herind for det er jo osse en del af landbruget !!

  • #10   1. nov 2011 så må du foreslå et mejetærskergalleri.dk for de høre ikke til herinde!!

  • #12   1. nov 2011 Her vil jeg være enig i Kasper og Runge - JA, det er et traktorgalleri, men ingen regl uden undtagelser. Dermed ikke sagt at vi skal overfylde siden med gravkør, græsslåmaskiner eller sågar burhøns, men en mejetærsker har en speciel relation til en traktor.

    Vi bliver nødt til at finde den fine grænse mellem hvad der kan accepteres, og hvad der ikke kan. Og jeg vil personligt stemme for at en Mejetærsker er mere end velkommen på TraktorGalleri. smiley

    Og desuden oprette du en tråd i et forum, hvor der frit kan diskuteres, derved har folk som Kasper og Runge lov til at sige deres mening, uden at blive hakket på af den grund. smiley (jeg regner heller ikke med at få prygl, fordi jeg har skrevet denne besked)


  • #13   1. nov 2011 Martin du har travlt med en alder grænse, men hvad hjælper det, hvis der stadig er folk som dig, som tydeligvis ikke kan begå sig i et forum uden at skal hakke ned og skrive som en 10 årig..

  • #14   1. nov 2011 jeg vil give martin ret. det er ikke noget landbrugsgalleri, men et traktorgalleri.

    martin n: det er rigtig at en majetærsker har en relation til traktorere, men hvor går den hårfine grænse så henne nu? går den til majetærskere eller går den allerede ved traktorere?
    hvis nu en majetærsker må være her inde, må en rendegraver der kun kører som læssemaskine på et landbrug så ikke være her inden? den kører trods alt flere timer end majetærskeren?
    tror det nemmeste er at holde den ved traktorer, for ellers kan man blive ved med at bøje reglerne som man selv syntes.

    men noget helt andet, så er jeg faktisk blevet skuffet over denne side. jeg troede at blev en seriøs side, men der måtte jeg så tro om igen. for når folk ikke engang kan finde ud af at afvise en traktor der kun er 5 billeder ved (kun de 2 eller 3 billeder der ikke er slørede) og en beskrivelse på sammenlagt 10 ord, så er bare for useriøst

    hjælpe administarterne er nu heller ikke meget til hjælp. har skrevet til den ene for et par dage siden og der er ikke kommet svar tilbage, for de har sidst været logget ind henholdsvis den 27 og 28/10.
    enten skulle de gå lidt mere op i det, ellers burde der være et par stykker mere om den post


  • #15   2. nov 2011 Ja, det er netop det med at finde gænsen. Faktisk vil jeg synes det bedste var at lave en afstemning og finde ud af det den vej. Men nej, jeg synes ikke en rendegraver i form af læssemaskine vil være velkommen, for som sagt tidligere, så har mejetærskeren en speciel relation til traktore som jeg ikke vil mene at en rende graver eller minilæsser har.

    Vi bliver vel nødt til at blive enige om hvad vi synes, der skal godkendes. smiley


  • #16   2. nov 2011 jeg har det bare sådan lidt, at skal vi til at have en afstemning om hvad der skal lukkes her ind, så skal der skiftes navn på siden. siden hedder altså stadig traktorgalleri.

    fx inde på lastbilgalleri bliver der heller ikke oprettet fragtbiler. selvom at de er i transport branchen og laver samme opgaver som nogle lastbiler, så er det stadig ikke en lastbil. ergo, så er den ikke velkommen der inde.

    derfor hører der heller ikke andre ting til her inde end traktorer


  • #17   2. nov 2011 Det har er et emne der bliver meget svært at få enighed om! smiley
    - der er vel ikke andet at gøre end lade guderne (administratorene) tale, og lad os høre deres mening om emnet.


  • #18   2. nov 2011 tror der kommer til at gå længe inden at vi hører fra dem!

  • #19   2. nov 2011 jeg har travlt med at der ikke skal være andet end som traktorer herinde.

    Jesper G fortæl mig helt præcist hvornår jeg hakker på folk og hvornår jeg skaber mig som en 10 årig?

    hvis det er din opfattelse så må du undskylde hvis jeg har pisset på din sukkermad......

    men ja Kim det er meget useriøst herinde....


  • #20   2. nov 2011 Ja, men hvorfor har du så travlt? Ja, det er TraktorGalleri, men det er vel også administratorenes job at trække den linje.
    - Jeg tror jeg ikke vi kommer videre i den her tråd, for begge parter ligger patent på sandheden. Så skal vi ikke afvente en besked fra de højre skyer - det er trods alt deres side. Vi bruger den bare. smiley


  • #21   3. nov 2011 det jeg prøver at komme igennem med er at det er et traktorgalleri til traktorer som må oprettes som profil og andre maskiner er vekommen i fotoalbum.

    men det er åbenbart svært for folk og forstå......

    skriver ikke mere i tråden her for som du siger Martin N så kommer vi ikke vidre... sletter tråden her snarrest....


  • #22   4. nov 2011 lad den lige stå indtil at der er nogle administratere som har været online og set det

  • #23   5. nov 2011 okay.....

  • #24   30. nov 2012 Det er skuda røv ondsvagt med en aldersgrænse. Så efter jeres mening da jeg kun er 13 år skulle jeg smides ud selvom jeg følger reglerne og har en udemærket profil.

    Jeg sviner ikke nogle folk til og opretter ikke havetraktorer.

    Jeg syntes det er den mest hjernelame idet at lave aldersgrænse.

    Bare fordi man er 16 og har traktorkørekort har man skuda ikke mere at skulle have sagt en folk på 13.


  • #25   30. nov 2012 Blev der specifikt rettet kritik mod dig Anders N? Tror jeg ikke, så fald du bare ned på jorden igen...

  • #26   30. nov 2012 Anders. Størstedelen af dem på din alder, opfører sig ikke som dig, og agere som du gør. Du er en lille håndfuld ud af den store håndfuld af "mindre årige". Sådan er livet, andre skal bare ødelægge det for en, og så slåes der en hånd over alle i den gruppe da der ikke er ressourcer nok til at gå efter de enkelte.

    Der er muligvis en større mængde fornuftige hvis man tager en vægtskala når man kommer over de 16, evt. 18år, end når man er de 13år som du er. Derfor, for at få et lidt mere seriøst forum måske, uden plæneklippere og lign., så burde der kommer alders begrænsning på.
    Man kunne jo starte med at have det på et par måneder, og se om der derfor blev bedre. Hvis ikke, så kan det jo tages af.

    Dog syntes jeg også, det er ærgerligt at jer "mindre", ikke kan få evt. hjælp til div. spørgsmål eller ting i undres over i gerne vil lærer mere om måske af os der er ældre og har lidt mere erfaring. Men så er det jo lige hvad man mest vil. smiley


Kommentér på:
mejeterskerer - plæneklipperer - læssemaskiner

Annonce