{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

Deutz motor løbet tør for diesel {{forumTopicSubject}}

Hej
Min gamle deutz 913 løb tør her den anden dag og nu kan jeg ikke rigtig få den til og køre ordentlig igen.
Er der noget jeg gør forkert.
40l diesel på fyldt og luftet ud ved nyt diesel filter, sad en skrue i bunden af filteret, Luftet ud ved alle dyserør i toppen 1 af gangen med motor i tomgang.
Den går ok i tomgang men gir jeg den gas lyder det som om den køre på 2-3 cylindre.
Er ret ny inden for diesel ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deutz motor løbet tør for diesel
  • Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #1   24. nov 2020 der er skidt i tilløbsrøret fra tanken, blæs baglæns fra tilløb ved filter, og skift eller rens filter, når man kører tør, får man altid skidtet fra bunden ind i systemet, 100 % møg i tilløbs systemet et sted

  • #2   24. nov 2020 Tap 30 liter af, hæld dyserens(f.eks. Bell Ad dyserens One Shot) i tanken og lad den køre 1/2-1 time. Eventuelt tapper du af og så venter til næste dag med at lade den køre, måske er tanken fuld af snavs, som hvirles op, når du kører tør eller påfylder diesel.

  • #3   24. nov 2020 Prøv og rens sugesien i fødepumpen.
    Den sidder på siden af indsprøjtningspumpen så vidt jeg husker.

    Der sidder en si bag den runde låg som er sat på med en enkelt bolt.


  • svenderik T
    svenderik T Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 13 Svar: 1
    #4   24. nov 2020 hej luft ud ved filter og derefter ed pump løssen er dyserør oven på blokken prøv først med dyse oven på blokken mens den kører der plejer ikke at vrære noget problem når den kører godt luk dysen igen alt ok rex

Kommentér på:
Deutz motor løbet tør for diesel

Annonce