{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Schanzlin 25 {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har et spørgsmål.. smiley
jeg kigger lidt på en smalspors traktor, en schanzlin 25,
2 cylinder diesel.. når den kører er udstødning lys blå, er det dårlig motor med olie forbrænding, eller er det som en lille fiskekutter, de er så vidt jeg husker osse med lidt blå røg ud.
Venlig hilsen Arne


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schanzlin 25
Kommentér på:
Schanzlin 25

Annonce