{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sjørup traktorophug
  • #1   24. apr 2013 Godt spørgsmål smiley

• #2   24. apr 2013 Sikkert fordi de ikke gider alle problemerne med at handle med private, retur ret og reklamation osv.

• #3   24. apr 2013 Nu er det jo ikke noget de lige er begyndt med..

Og ja som Jussi skriver, gjorde de det ene og alene pga for meget bøwl vedr. salg til ikke værksteder..

• #4   25. apr 2013 Hmm jeg syntes nu sjovt nok at det var da den unge kom til at styre det det blev sådan. for da den gamle styrede det hentede vi da tit ting derude. smiley

• #5   25. apr 2013 Hmm jeg tror en af de ting de blev trætte af, var at både værkstedet og kunden ringede og spurgte på samme ting, det oplevede vi ihvertfald tit mens jeg arbejdede på værksted.
    Hvilket jo hurtigt kan give ret meget dobbelt arbejde.

Desuden ringer værksteder sjældent, med mindre de har bestemt sig for at den enkelte del som skal udskiftes, skal være brugt.

Privat kan jo have en tendens til og ringe og spørge på prisen, hvilket man sjældent bliver rig af..

• #6   22. maj 2013 For det første er det kun Sjørup Traktor.
    Godt nok handler vi meget med brugte stumper fra vores ophug i alverdens typer og modeler, der er vi næsten gængs i alt indenfor landbrug og entreprenør.
    Der bliver handlet med endnu flere nye reservedele af CNH, Carrao, Dana-Spicer, ZF.
    Der bliver også forhandlet rigtig mange hele Traktorer til Export, som bliver sendt til Det meste af verden.
    Og det er så der i det store billede, at Sjørup er blevet for stort, til at rende rundt først at finde ud af om vi har delen og tilbage og give en pris, som de for det meste syntes er for dyrt.
    Så er det nemmere og få forhandler netværket til at sortere de mest usæriøse fra, fordi mens der bliver rendt rundt efter noget som ikke bliver til noget, kan det være at der er en forhandler som f.eks skulle have en gearkasse til en 30.000 måske ikke fik hurtig nok svar, så han fandt et andet sted.
    De ved godt, at de går glip af nogle penge, men så længe der er så godt gang i det uden de privat, tvivler jeg på det andre sig.

www.sjoerup.dk

Kommentér på:
sjørup traktorophug

Annonce