{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.003 visninger | Oprettet:

Arbejde på en farm i Australien. Søger råd og vejledning. {{forumTopicSubject}}

Har altid været fascineret af landbrug, håndværk og "det simple liv" (hvis man kan sige sådan) hvilket, kombineret med min rejselyst, altså har endt ud i, at jeg imorgen rejser til Australien med FarmAlott (WorkAlott) for at arbejde på en farm i et helt år - trods min manglende erfaring med landbrug. Er vokset op i et bymiljø og har lige afsluttet 13 års uafbrudt skolegang, så min erfaring er lig 0. Har dog en enkelt eller to gange kørt lidt traktor for en ven og så har en del af min fritid gået med biler og scootere, hvis det skulle kunne være til noget fordel (næppe).

Da jeg ved, at mange af jer brugere herinde har erfaring med netop farmarbejde i Australien, vil jeg gerne høre om I kan bidrage med råd eller vejledning til, hvad der er vigtigt at have med til Australien, hvad man generelt skal være forberedt på og hvordan en uerfaren person som mig bør agere i et så fremmed miljø. Har selvfølgelig læst alt det information, jeg har fået leveret af mine organisationer hhv. FarmAlott (WorkAlott) og VisitOz...

Venlig hilsen
Lasse

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Arbejde på en farm i Australien. Søger råd og vejledning.

Annonce