{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.650 visninger | Oprettet:

omlægning af hestefold {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en hestefold der trænger til at blive lagt om.Jeg har lige brug
for lidt hjælp ang. bedste tidspunkt for dette.
Den skal først have en gang raund-up , - hvor sent på året kan det anvendes?
Kan man evt. nå og sprøjte om foråret? ,- og så græs som udlæg i byg efterfølgende?

Vh. mini-farmer


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omlægning af hestefold
  • #1   18. jul 2013 det kan du godt

  • #2   18. jul 2013 Skal den lægges ud i renbestand eller skal der byg sammen med ?
    Jeg lagde Horsemax sletgræs ud i renbestand i efteråret i gammel græsjord der var sprøjtet ned med 4 l. Roundup + 4 liter Cabam/amoniumsulfat/teamup etc etc.
    Pløjet, og planeret to gange med en tromle med crossboard. Den har givet to gode slet indtil videre, men selvfølgelig med hjælp til at holde den ren før den lukker helt til og selv kan kvæle ukrudt med Starane, og godt med gødning smiley for at sparke græs-speederen i bund

    Jeg vil vurdere at man kunne have lukket heste ud på den slut i Maj

    mvh. Max




Kommentér på:
omlægning af hestefold

Annonce