{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.010 visninger | Oprettet:

MHE
MHE
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

case ih puma 230 cvx {{forumTopicSubject}}

vi har lige haft en puma 230 på prøve, og har lige et spørgsmål angående transmissionen,

vi pløjede med den, der kørte der glimrende, skiftede blødt mellem de lave gear, der nu engang er i en trinløs fra case,

men skal love for komforten faldt gevaldigt da jeg kom på vejen, det gav nogle frygtelige ryk når den skiftede mellem 3-4 gear, det virkede virkelig som en powershift traktor når den skiftede, det var både opgearing og nedgearing.? er dette normalt.?

men ellers dejlig traktor med go komfort.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  case ih puma 230 cvx
  • #1   4. dec 2013 Vi havde os en puma 230cvx på prøve i sidste uge synes os den havde det med og gi et ryk mellem grupperne når man kørte vej.
    Hva synes du engleligt om støj i kabinen på den ? Senes nemlig den vi havde støjet når vi kørte på vejen med den ?

• #2   4. dec 2013 Vi har selv 2 Puma 230 CVX vi fik i foråret og der synes jeg ikke der er noget med at det kører ujævnt. Jeg synes måske den er lidt langsom til at skifte fra frem til bak men det er nu bare en vane. Men de har begge kørt uden nogen fejl og den ene har rundet 1100 timer så vi er godt tilfreds.

• MHE
    MHE Tilmeldt:
    jan 2012

#3   4. dec 2013 jeg synes de ryk var voldsomme, synes det virker underligt at den skal gøre sådan, den gør det ikk mellem 1-2 og 2-3.? støj synes jeg ikke var et problem, og specielt ikke i marken med 1600-1800 omdrejninger på motoren, der var dejlig stille i kabinen, men lidt mere hydraulikstøj på landevej ja, men ikke mere end andre med trinløs.

• #4   5. dec 2013 nu bare lige for at være med her i tråden, så vil jeg godt vide er det de gear den skifter i når man bare skubber håntaget i kælderen, vi har nemlig lige købt to nye puma 230, i stedet for vores 225, og i de gamle 225 var der kun lidt når man skulle geare ned når man kørte 40 og så ned til at køre 25 fx, så kunne det mærkes lidt, men ikke noget man tænker over, føles bare somom den kobler 4x4 til ? men vil gerne vide det ?

• MHE
    MHE Tilmeldt:
    jan 2012

#5   5. dec 2013 Må erkende jeg ikke lagde mærke til det når man tog farten af. Men det føles som om at den skifter gear.og kan ikke genkende det fra de John Deere med autopowr Jeg har kørt med. Og hvad jeg ved af er gearkassen opbygget på samme måde?

• #6   5. dec 2013 så vidt jeg ved, så er der 3 gear den skifter i mellem når man køre med den, det er den måde det er lavet på, når i kørte på vej skubbede i så bare håndtaget helt frem eller hvordan, med eller uden belasning ? men vi får dem nok i weekenden så det bliver da sjovt at prøve at køre med dem, men vi fik afvide at det bare skulle kalibre det,

• MHE
    MHE Tilmeldt:
    jan 2012

#7   5. dec 2013
    okay, ja jeg skubbede bare håndtaget hel frem, og det var med en liftplov, så ingen belastning, kan du ikke melde tilbage når du har prøvet og køre med dem,?

• #8   5. dec 2013 jo det skal jeg nok, hvor kom den puma fra i havde på prøve ? smiley

• MHE
    MHE Tilmeldt:
    jan 2012

#9   6. dec 2013
    Flemløse maskinforretning på Fyn. smiley

Kommentér på:
case ih puma 230 cvx

Annonce