{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fiat 411r
  • brian l
    brian l Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #1   19. mar 2016 Hej du kan købe alle filtre hos sparex. ellers er der også malpasonline i uk med fornuftige priser.Jeg købte udstødning på ebay. skærme osv er du nok nød til og finde brugt og måske påregne lidt rust arb. jeg har denne til reservedele. skriv hvad du mangler måske jeg har det smiley

profilbillede
  • #2   19. mar 2016 Der kommer løbende nogle Fiat 411'ere til salg på gul og gratis, hvis du holder øje med siden. Har selv lige købt 2 stk til renovering smiley

profilbillede
  • #3   19. mar 2016 ikke dårligt smider lige et bellede op af min i morgen så i kan se den ..

• #4   19. mar 2016 har i oplevet at vis en 411r står med full gas af den lisom smider olie ud af udstøning manifolden har nemlig købt en der gør det ... hved i hvorfår

• #5   28. mar 2016 hvad olie fyller i på disel pumpe ???

• #6   29. mar 2016 Jeg fylder alm. motorolie (15w 40) på til smøring af dieselpumpen. Lyder mærkeligt at din 411´er smider olie ud af udstødningen... smiley
    Har selv en del problemer med min den ene 411, da den har stået stille i 15 år.. smiley

• #7   29. mar 2016 den jeg har købt har stået i 20 år i en lade og er i remlig stand men hved full gas i fri gir smider den lidt olie ud af udstøningen manifolden 15-40 køre du osse på til motoren jo ikke + disel pumpe

• #8   30. mar 2016 søger spilometer derv haster i skulle vel ikke ha et i vel slæge til mig mvh rasmus

Kommentér på:
fiat 411r

Annonce