{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.101 visninger | Oprettet:

Jan  D
Jan D
Tilmeldt:
9. jun 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34

David Brown 880? {{forumTopicSubject}}

Lige 1 par spørgsmål til de kyndige David Brown folk, ja og jer andre.
Udover man altid for at vide at db lift går til, er der så andre ting man skal være opmærksom på, nu tænker jeg lige 880 modellen.
Hvad ville være at fortrække at købe en 3 eller 4 benet, benzin eller diesel, når man ikke lige skal havde gang i den hver dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  David Brown 880?
  • Jan  D
    Jan D Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34
    #1   8. feb 2014 Skal lige sige at det kun er til hobby brug....

  • #2   8. feb 2014 Både de 3 og 4 benede, er rigtig gode og slidstærke. Men køb ALTID diesel!

  • Jan  D
    Jan D Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34
    #3   9. feb 2014 Okay, er deres benziner bare noget skidt eller hvad?

  • #4   9. feb 2014 nu skriver du at folk siger at liften går til på en 880 men på mit tidligere arbejde (golfbane) har de sådan en som køre med en mega tung maskine og traktoren løfter nemt forhjul selvom at der er vægte i for. den har kørt med den maskine det sidste 4 år uden problemer.

  • Jan  D
    Jan D Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34
    #5   9. feb 2014 Ja okay, det bar mere generalt med david brown når jeg har hørt på en, så siger de altid at der er problemer med liften(ikke sælger), de steder jeg har læst om 880 der lyder det da som en fornuftig maskine

  • #6   9. feb 2014 En diesel er skærkere samt mere slidstærk, og så drikker de mindre brændstof. Det er rigtigt at nogen David'er har bøvl med liften. Men min 990'er og min fars 880'er løfter bare, om så traktoren går bagover. Man kan bare risikere at være uheldig.

  • Jan  D
    Jan D Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34
    #7   9. feb 2014 Okay, tak for det...og som du siger man kan være uheldig

Kommentér på:
David Brown 880?

Annonce