{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.948 visninger | Oprettet:

Kombineret rundballe presser og wrapper {{forumTopicSubject}}

Hej TG.
Går og overvejer at købe en kombineret rundballe presser og rapper. Da kunde grundlaget i det område jeg bor i er ganske udemærket, da ham vi normalt bruger er flyttet til Canada. Men jeg tænker på hvorvidt om man må købe dem brugt, med hensyns til Balle antal og årgang.
Ham der pressede for os havde en Mchale presser og kunne nemt presse 6-700 kg i. Jeg ville gerne bare generelt høre hvad folk mener om dette emne. Erfaringer mm.

Venlig hilsen Søren. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kombineret rundballe presser og wrapper
  • #1   2. jun 2014 altså der er penge i det og det er ikke så svært og lave wn wrap balle vi er igang med 3 år uden tidligere erfaring
    og vi har ikke har nogle dårlige baller eller klager, vores er dog små firkant baller (morten korch)

• #2   2. jun 2014 jeg ved at krone har lavet en rund balle presser der hvor man ikke skal holde stille når den tømmer men den er ret ny og koster nok en hel bonegård den kan kombineres med en wrapper

• #3   2. jun 2014 Du skal finde ud af, om der i kundegrundlaget er behov for variabel ballestørrelse - er det absolut nødvendigt, så er Krone nok det bedste valg, fordi de andre producenter kører med remme. Men er variabel ballestørrelse ikke nødvendig, så er en Mchale et godt bud. Jeg kører selv Mchale F5500 uden wrapper - det er en enkel maskine med rigtig god kapacitet og pressegrad. Har også haft en Krone Comprima på prøve - synes svinede meget med græsset ved aflæsning, og oplevede også at gummi-remmene gled på et tidspunkt - så står ballen altså stille i kammeret. Men det var også rigtigt vådt græs i oktober måned. Samtidig har jeg også hørt om flere Krone Comprima, som får skiftet remme/stænger efter 3-4000 baller / på garantien.
    Er du interesseret i Mchale, så har TBS en del brugte til salg

Kommentér på:
Kombineret rundballe presser og wrapper

Annonce