{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford 8630
  • #1   17. aug 2014 Tjek kaliberings tallene. Og at lavtryksolie lampen for gearkassen ikke lyser når den står i tomgang med varm olie. Og den skal skifte ens op og ned i alle gearene(dog ikke 9 til 10 gear) ellers er det en rigtig god traktor. PS gearene tager en del hk smiley

• #2   17. aug 2014 Tak for svaret:) hvordan tjekker man dem? Og hvad skal de ligge på?:)

• #3   18. aug 2014 Det gør man ved at kalibrere den, når de når 100 er det slut smiley

• #4   18. aug 2014 Og så spørgsmålet til en million. Hvordan kalibrere jeg så sådan en buk?:)

• #5   18. aug 2014 Tror Michael tager fejl af en 8360 og 8630..

Du kan sku ikke kalibrere noget på sådan gammel buk.. Powershiften er fuldt mekanisk/hydraulisk ved skifte..

• #6   18. aug 2014 Man køre traktoren varm. Så sætter man traktoren på jævnt underlag og trækker håndbremsen. Så starter man traktor og sætten den på 1200 motor omdr. Så tager man tænding fra traktoren unden at man standser traktoren. Tag gearstagen og sæt den i bak og ned skifter stilling og sæt tænding på. Så skriver gear displayet cal. Sæt så gearstagen i neutral. Flyt gear stangen til frem og op skifter stilling og hold den der så begynder den og tælle op i displayet hold gear stangen der indtil den ikke tæller højere op. Det tal der blinker er cal tallet i f2 kobling. Flyt derefter gear stagen til neutral igen. Flyt den så til frem og nedskifter stilling og på samme måde som tidligere beskrevet for at cal F1 kobling. Til sidst skal den i bak og op skifter stilling for at calibere bak koblingen de tre tal er cal tallene for gearkassen. Ellers ring til mig på 28343789 vis du er i tvivl smiley

• #7   18. aug 2014 Du kan godt kalibrere en 8630 i gearkassen

• #8   18. aug 2014 Du skal have mange tak for dit svar, og får muligvis også et opkald, hvis det ender med at blive sådan en:)

• #9   18. aug 2014 Det er bare iorden. Har selv en 8830 som jeg har lavet gearkasse og hydraulik på
    . Det er en rigtig god traktor efter min mening smiley

• #10   18. aug 2014 Okay.. Jeg trækker min udtalelse tilbage.. Var ellers sikker på sådan en gammel fyr intet elektrisk havde i sig..

Kommentér på:
Ford 8630

Annonce