{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.521 visninger | Oprettet:

Jf sb 2400 skårlægger {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt mig en rigtig fin JF SB 2400 skårlægger, har bare et lille problem med opklapningen. Den kan fint klappe op i transport stilling, men når jeg køre i marken kan jeg ikke få den til og kun klappe lidt op rundt på foragten. Er det meningen eller mangler jeg noget. Jeg kan ikke finde sådan en låse ting som jeg vil mene der burde være.

Håber der er nogle der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jf sb 2400 skårlægger
  • #1   9. sep 2014 Er opklapningen ikke hydraulisk med et udtag fra traktoren direkte ned på cylinderet? Få så slipper du da bare håndtaget når din ønskede "højde" er nået, eller er jeg helt galt på den?

• #2   11. sep 2014 Den skal da ned i flydestilling så den køre på slæbeskoen smiley ellers bliver det meget uens højde græsset bliver klippet i når traktoren og/eller lift giver sig. Og med opklap. Skal den ikke drejes bagud i transportstilling? smiley

• #3   13. sep 2014 Jo selvfølgelig skal den i flyde stilling når den skal slå, men når jeg vender på forageren burde man kunne rive hydraulik håndtaget til og løfte og så løfter den op mod et stop for ikke og løfte skårlæggeren helt til tops. Når den skal i transport stilling skal den løftes lodret op.

Kommentér på:
Jf sb 2400 skårlægger

Annonce