{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

deutz 8006 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en deutz 8006 som der hæver og sænker en gang i mellem når man køre og plover med den. jeg har prøvt og kigge på vægt overføringen men kan ikke se eller finde ud af noget er der måske nogle der ved noget om den hilsen Ronni

på forhånd mange tak

i kan ringe på 60176810 hvis i ved noget jeg skal vide.........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  deutz 8006
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 923
    #1   14. dec 2014 hvormeget hæver den? vægtoverføring virker jo ved at redskabet løftes en anelse og så sænkes hurtigt igen for igen at hæves.frekvensen kan på nogle traktorer indstilles så den ikke ligefrem ryster det hele fra hinanden.Men ploven skulle jo da ikke løftes så meget at det går ud over plove dybden kun sådan 1-2 cm.

• #2   14. dec 2014 den gøre det også når den er godt varm så hvis man holder med gas på traktoren så hæves liften.
    og ploven bliver løftet helt op af jorden også skal du hæve og sænke igen føre den gider noget.

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

#3   14. dec 2014 Det kunne tyde på at glideren i kontrolventilen i hydraulikken binder i løfte position.og så skal have et stort skub for at gå tilbage.Den skal gå meget let ellers bliver det noget værre hakkeri. men den skal heller ikke flytte sig retmeget så lidt skidt eller hvis der har været lidt vand i noget for gammel hydraulik olie. Sådan en 8006 er den ikke med ZF gearkasse og lift?

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

#4   14. dec 2014 Jo jeg har lige googlet et par billeder og jo den ligner godt nok og så kan den ledt binde i forbindelsen fra topstangs befæsttet og ind til kontrolventilen der under højre løftearm og så kan det også være indvendig i lifthuset såvit jeg ved så er der ikke olie oppe i huset da den har olie fælles med gear og bagtøj hvis du så har haft den til at stå stille i lang tid kan der dannes kondens og det kan give rust og så har vi baladen

• #5   24. dec 2014 okay den kør ikke meget så det er nok sådan noget vi skal ind og kigge efter mange tak for hjælpen og god jul

Kommentér på:
deutz 8006

Annonce