{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ferguson fe 35 årgang
  • basse
    basse Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 12 Følgere: 2 Svar: 73
    #1   21. jan 2017 stelnummeret står på bagtøjet.

  • #2   21. jan 2017 Hej Kasper. FE-35 = MF 35 fra efterår 1956.
    Benzinmotor samme som TE-A-20 men nu 87 mm boring Komp.forhold 6,0 indtil midten af 1957, hvor det forøgedes til 6,2 Kendetegn - midterste chassisbogstav er H for høj Kompr. og G for lav Kompr. Stelnummer kan du finde på venstre side af gearkasse lige under geardæksel.
    Mvh. Hans Jørn.


  • #3   21. jan 2017 jeg har fundet stelnummeret men kan ikke finde ud af hvad årgang den er ud fra det stelnummeret er y323124
    på forhånd tak


  • #4   21. jan 2017 Hej Kasper. Mine oplysninger har jeg fra den daværende importør
    Nordisk Diesel. Men dengang blev der importeret brugte MF fra England og der kan der være problemer med div. stelnummer. Men jeg husker at der var trykknapper i motorhjælmen til ca. 1960 og derefter drejeknapper. Men igen kan hjælmen være udskiftet det er-- midterklappen jeg omtaler her. Et andet tip prøv at skrabe i malingen kommer der en guldfarve til syne er det en Guldfugl-- det kaldte vi dem dengang. Fushioneringen mellem Massey Harris og Ferguson var i 1956 -1957 og de første Ferguson var grå på hjælm og skærme og selve kroppen var guldfarvet sidenhen blev de malet røde og grå og fik navnet MF 35. nærmer kan jeg ikke komme.
    Mvh. Hans Jørn.















  • Henning J
    Henning J Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 4 Følgere: 6 Svar: 233
    #5   23. jan 2017 Stelnummer indikerer 1962, 540 pto ved 1700 i/min DIF spærre? Benzin eller diesel?

Kommentér på:
ferguson fe 35 årgang

Annonce