{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reservedele
  • søren R
    søren R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 59
    #1   7. nov 2017 Hej Claus.
    Ja jeg har købt reservedele hos Kim. Noget af det skulle komme fra England, og resten fra hans eget lager. Men delene fra hans eget lager er aldrig dukket op, har sendt mails og ringet. Fået en forklaring om at han var i flytte rod, men intet sket. Der er nu gået ca 7 mdr ! Så vil bestemt ikke anbefale kimscubic. Mvh Søren


  • Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   7. nov 2017 Hej Søren. OK. Det er så samme historie som her. Jeg har købt så simpelt en køler men den kommer bare ikke. Må så håbe han føre pengene retur.
    Hilsen Claus


Kommentér på:
Reservedele

Annonce