{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kimskubic.dk
  • jens m
    jens m Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Svar: 8
    #1   12. feb 2018 jamen hvor ikke bare købe dele direkte fra https://www.agrilineproducts.com/
    har hørt så meget dårligt om ham flere steder


  • #2   13. feb 2018 kun godt, aldrig svigtet

  • Kim S
    Kim S Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   13. feb 2018 Hej
    Ja ja, der er da liv i mig....

    og til jens m, Jeg har forsøgt at komme i tale med chefen for post nord, da de har været skyld i en HEL del af den omtale. Utroligt at de bl.a. kan få dæk, skærme og 25L dunke til at forsvinde


  • Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   17. feb 2018 Hej. Jeg har handlet 1 og første gang. Det er og bliver også sidste gang. Ens projekt rådner jo op før stumperne når frem..
    Held og lykke..


  • #5   17. feb 2018 Har handlet der en del. Men også sidste gang for mit vedkommende. Han er umulig at få fat i både på tlf og mail. Og har 10000 undskyldninger når man så endelig får fat i ham.


  • Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   17. feb 2018 Dennis Kyed.. lige præcis

  • #7   18. feb 2018 Har selv købt hos dengamletraktor som har været flinke ved dele med lang leveringstid så har de af sig selv opdelt ordren og sendt lagervarer først og eftersendt resten u.b ?? så måske et godt alternativ

  • #8   18. feb 2018 Af De 3 Ovennævnte kan Jeg KUN Anbefale www.agriline.com De lever op til Deres Ansvar og Service. Leverer indenfor 4 hverdage.... Hvis PostNord ellers vil... De står også til ansvar for De Skader PostNord Forvolder (hvilket De ikke behøvede)... Dem kan Du stole på uden Slinger... Men De 2 Andre ???????????? Kim kan finde på, at sende Varerne til Tjekkiet.... Den Gamle Traktor ved Du IKKE, Hvornår De sender Varerne, eller om De Gør....

  • #9   18. feb 2018 Kan også tilslutte mig at agriline er til at stole på, de andre vil jeg ikke tiltro mine penge.

  • #10   18. feb 2018 Ja Agriline er gode og er der noget galt med tingene kommer der bare noget nyt.
    Dog vil jeg sige der er nogle af deres ting der er lidt for billige så det bedre kan betale sig at give lidt mere for det.


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #11   7. apr 2018 Den del af min ordre ved Kimskubik som kom direkte fra agriline i UK blev leveret uden problemer.
    Den danske instruktionsbog som jeg også betalte for har jeg ikke modtaget.
    Jeg har mailet ham x 2 og rykket, men uden at få bog eller blot et svar.
    Så glem ham og bestil selv varene hos agriline.


  • Peter O
    Peter O Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   29. okt 2018 KimsKubic.dk er et svindelforetagende - han tager pengene, men sender ikke varen

Kommentér på:
Kimskubic.dk

Annonce