{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Reservedele til gammel traktor {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vil blot fortælle om min oplevelse med at købe reservedele hos Agriline UK.

Det har været en super god oplevelse. God service. Kan virkelig anbefales.

Forsøgte at købe tingene her i DK, men de to steder jeg henvendte mig, vendte aldrig tilbage, så jeg fandt Agriline i UK. Alt gik godt lige indtil Post Nord DK overtog pakken. Så startede showet.

Post Nord modtager pakken d. 20/6 i Brøndby, der sender den til Nordjylland Pakkecenter, herfra sendes den til Hjørring, derfra til Køge Postcenter, som vælger at sende den til - Nordjyllands Pakkecenter. (Jeg bor i Rønnede på Sjælland)

Efter forgæves at have forsøgt at komme i kontakt med Post Nord via tlf. (laang ventetid) søgte jeg en e-mail adresse til dem. Den kan man ikke finde, så den eneste vej er at kontakte dem via FaceBook. De kan ikke rigtigt forstå hvad der sker, men anbefaler mig at følge min pakke på Track and Trace. Det har jeg sådan set gjort en uges tid, så forstår ikke lige hvad det skulle hjælpe. Efter lidt kommunikation frem og tilbage, lykkes det at få brudt "karrusellen". Endelig modtog jeg pakken i går, - nu helt ødelagt og der manglede ting i den. Modtagelse nægtet, pakken retur. Kontaktet Agriline og forklaret situationen, kort tid efter modtager jeg en mail fra Agriline, hvor de skriver at de har sendt en ny pakke omgående. Forventet modtagelse (forudsætter nok at Post Nord ikke er blandet ind i det) enten i dag eller senest i morgen.

Mine bedste anbefalinger til Agriline UK og Stephen Bennett.

Mvh. Per Nielsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reservedele til gammel traktor
Kommentér på:
Reservedele til gammel traktor

Annonce