{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Traktor
  • #1   10. okt 2018 Ja det er jeg har da gjort det masser af gang og jeg er ikke blevet stoppet så det sker der ikke noget ved ??

  • #2   10. okt 2018 Nej det er ikke lovligt.

  • #3   10. okt 2018 Nej det er det ikke... du ka jo tænke over hvad du ville sige til dit forsikringsselskab hvis du skal overbevise dem om at de skal dække en evt skade du har forvoldt på hjemturen med den fine maskine. Der skal nok ret gode overtalelsesevner til:0)
    Selv har jeg benyttet mig af mørket og en følgebil og at der er alt det lys der skal være...
    Mvh


  • #4   11. okt 2018 Der er ikke lovligt, men tror de fleste gør det

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 903
    #5   12. okt 2018 Man kunne jo også benytte sig af prøveplader de fåes også til traktor


  • #6   14. okt 2018 Traktoren er iorden med bremser og lys. Du har en landbrugsforsikring eller anden forsikring der dækker.Hvorfor skulle det så ikke være lovligt ?
    Skriv en mail til dit forsikringsselskab og spørg dem.


  • Stig M
    Stig M Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 23
    #7   16. okt 2018 Hej
    Hvis du har et lille landbrug og du ansvarsforsikrer traktor inden du kører så er det lovligt at køre den hjem på gården uden plader på og det er lovligt at køre fra gård til mark uden plader på hvis traktor er ansvarsforsikret du må også have en vogn spændt efter med de redskaber du skal bruge i marken. Traktor skal selvfølgelig opfylde krav i færdselsloven ang. lys. styretøj og bremser.
    Hvis ikke du har adgang til et jordlod du driver så er det afsted på motorkontoret med stel nr på traktor og så kan du købe et sæt dags plader du må køre hjem med. Mener de koster omk 150 kr. inkl. en forsikring der dækker turen.
    Mvh Stig


Kommentér på:
Traktor

Annonce