{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af opvaskemaskine 800 kr.
  • Fixe dør til haveskur 900 kr.
  • Klipning af ca. 35 m hæk inkl. bortkørsel 2.815 kr.
  • Rengøring af lejlighed ved flytning 1.250 kr.
  • Loftisolering 15.000 kr.
  • Udskiftning af udehane, 2 balofix og afmontering af armatur. 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sne
  • jonas m
    jonas m Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Traktorer: 1 Svar: 1
    #1   3. feb 2012 nej desværre den er stadig klodset op da jeg mangler en pakdåse til hende endnu men ville ellers gerne

• #2   3. feb 2012 ja der er kommet en del her hvor jeg bor

• #3   5. feb 2012 sidste år ryddede jeg en del med min. men jeg har faktisk slet ikke haft den startet i år... min bagskovl er osse for stor, så den kan slet ikke løfte den når den er fuld af sne, så det er ikke helt optimalt...

• #4   12. feb 2012 Har lige været ude at lege lidt da jeg har købt er mf 35 med frontlæssersom lige skulle prøves.

• #5   13. feb 2012 fedt, men det er da ikke rigtig til med sådan en, den arbejder da langsom i hydralikken altså frontlæsseren?

• #6   13. feb 2012 Det var heller ikke meningen at læsseren skulle være på men da jeg havde fundet den 35 er jeg ville have var den på også gad jeg ikke at pille den af. Hva fa'en jeg har god tid også har jeg også kun en indkørsel på 20 x 80 der skal ryddes. Og bliver det snestorm og vi SKAL ud at køre er den jo letter at køre de 1,5 km op til hovedvejen på den i stedet for at skulle bakke hele vejen på leylanden eller dextaen. (for to år siden kørte jeg i grøften med leylanden da jeg skulle rydde vej for min mor der skulle hjem fra arbejde en tirsdag der var sne storm. For jeg kunne ikke se vejen

Kommentér på:
sne

Annonce