{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  traktorkort
  • #1   30. aug 2012 Hvor har du læst det henne?

• #2   30. aug 2012 På ungslagelse.dk

• #3   30. aug 2012 Det sagde vores kørelære også men jeg var på det sidste hold som fik det sammen! smiley

• #4   30. aug 2012 Ej hvor er det surt, hva så jeg er igang med det og bliver færdig d.17.12-2012 skal jeg så også tage knallertkort, eller er det, det samme ?:)

• #5   30. aug 2012 Hvis du er færdig med traktorekørekort før 19/1/2013, så får du knallert med.
    Det vil sige at består du køreprøven den 18/1/2013 så har du det med, består du den 19/1/2013 har du det ikke.

• #6   30. aug 2012 Det kommer an på hvornår du fylder 16, gør du det efter den 19/1 2012, skal du tage begge, gør du før skal du ikke, tro mig, jeg bliver 16 den 14/2 -.-

• #7   30. aug 2012 Det vil sige os der har det, gælder det stadig for begge eller hvad?

• #8   30. aug 2012 Jeg fylder den 14/1 så jeg nå det lige

• #9   31. aug 2012 Rasmus H: Hvis du har traktorkortet, gælder det også som knallertbevis.
    Efter den 19/1 bliver knallertbeviset lavet om til et kørekort, dvs med førstehjælp.
    Traktorkortet, kan derfor ikke bruges til knallert, da det pludselig er 2 forskellige kørekort.

• #10   31. aug 2012 Okay, tak for det. var lige bange for at jeg skulle hen og tage knallertbevis :s

• #11   1. sep 2012
    fuck hvor nederen...

• #12   10. sep 2012 Lasse E _
    Der er noget jeg ikke helt forstår af det du skriver?? Traktor kørekort og knallert bevis er to forskellige kort NU, eller er det bare mig..
    og bliver traktorkørekortet så lavet om, så det ikke er et rigtig "kørekort" ??

Er det bare mig, men giver det overhovedet mening, at os' som har traktorkørekort ikke må køre knallert ?? HALLO vi må køre med flere tons læs.. og vi må ikke engang køre en lille lorte knallert... Det gir' NADA mening smiley
    - lidt en sær ny regel de har lavet..

• #13   10. sep 2012 Alberte S: Traktorkort er stadigvæk traktorkort, du må bare ikke køre knallert på et traktorkort hvis dy fylder 16 efter den 19/1 2012. Hvis du HAR traktorkort må du køre alt det knallert og scooter du vil på dit traktorkort.
    Knallertbevis bliver så lavet om til et knallertkort, så man skal have færdselsrelateret førstehjælp, hvis man fylder 16 efter den 19/1 2012

Til det andet du skriver er jeg 100% enig, hvis man kan cykle kan man også køre knallert eller scooter smiley

• #14   11. sep 2012 Det med at hvis man kan cykle, så kan man også køre på knallert og scooter, det jo nok ikk helt rigtigt. Man sku' ku kende nogle anderledes regler.

Men det jeg mente i sidste besked, er om man får det samme slags kørekort? Altså knallert får et knallertbevis og traktor får man rigtig plastic kørekort??:)

• #15   11. sep 2012 Har ikke haft knallertbevis. Men traktorkørekort. (har nu til bil) men traktorkørekortet er et ganske alm rødt kørekort med FOTO navn, osv. Det er faktisk det samme som til alle køretøjer du kan tage. Du får faktisk bare et tomt kørekort uden datoer i. smiley

• #16   11. sep 2012 Det jeg skrev med at hvis man kan cykle kan man også køre på knallert og scooter, mener jeg at det ikke er svære at køre knallert og scooter end at cykle. Og så er eglerne altså ikke så svære igen smiley

KnallertKORT og knallertBEVIS er ikke det samme, efter den 19/1 2012, bliver knallertBEVIS lavet om til knallertKORT, ligesom et bilkørekort.

• #17   12. sep 2012 LOL....
    fuck de ødelagde lige alt der... dumme mennesker. -.-

• #18   19. sep 2012 Lasse e: kommer der så et traktor og knallert ikon på bil kortet?:) så kan jeg sku prale med 3 udfyldte ikoner, snart 4 (lastbil) smiley

• #19   19. sep 2012 Emil B- Selvom vi som har taget kørekort til traktor, så står der NADA bagpå, hvad kortet er til smiley der er jo ikk engang en traktor bagpå d:

• #20   19. sep 2012 Emil B: Skal íkke kunne sige det, er ikke færdig med det endnu smiley

• #21   20. sep 2012 Ja da jeg tog traktorpap var det et bilkørekort uden traktorlogo og datoer, de er det jeg mener alberte:) kommer der så traktorlogo bagpå kørekortet nu med de nye kørekort:)

• #22   20. sep 2012 Emil B: Traktorkortet bliver der da ikke ændret på, det er kun knallert der bliver lavet om smiley

• #23   20. sep 2012 nååååår smiley men hvordan kan de sorte(panserne) så se om du har til knallert og traktor? hvis du bliver stoppet i traktor og kørekortet ligner det samme som til en bil og det gør kanllertkortet også, så når man tager kort til knallert OG traktor så er det det samme kørekort som til bil hvor der står NARDER på. men så siger vi så lille per bliver stoppet på sen lille hot50 og viser sit kørekort. men han har kun taget kort til traktor. hvordan kan æggeskallen vide det? jeg mener, hvis de er ens??

• #24   20. sep 2012 De er selvfølgelig afkrydset med et bogstav ligesom bilkørekort er (B) smiley
    Ellers er der nogen der har dummet sig smiley
    Politiet taster bare lille per´s navn og cpr nummer ind i systemet, 2 sek efter ved de hvilke kørekort han har smiley

profilbillede
  • #25   22. sep 2012 ja det er det jeg mener lasse e men kommer der så et traktor ikon der hedder "TM øverst eller hvad? smiley og mit kørekort ligner næsten det der smiley der er bare ikke nogne datoer på "a" smiley men der kommer snart på CE og C smiley "B" er der self smiley

• #26   23. sep 2012 Emil B, Skal jeg ikke kunne sige

Kommentér på:
traktorkort

Annonce