{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.212 visninger | Oprettet:

Farve plade og syn af traktor {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg står og er ved og købe en ford 8700, jeg er privat mand og vil gerne bruge den til og kører og hente træpiller til vores fyr og sådan lidt, men jeg vil bare hører om hvilken farve kant jeg skal have på pladerne og hvad der er sådan af krav til syn andet end lys og bremser skal være i orden.

Se godkendelsesprocenter på bilsyn!
Se, hvor du smartest får synet din bil. Se mere på; Tjekbilsyn
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve plade og syn af traktor
  • #1   29. sep 2013 Her kan du læse hva du har brug for: http://www.maskinbladet.dk/artikel/anvendes-din-traktor-lovligt

Styrtøj skal os være iorden...

• #2   29. sep 2013 Som et lille ekstra fif, man kan kun få nummerplader med rødkant nu.

Dog skal din traktor jo så være registret/synet korrekt, til dit brug.

Siden du er privat og ikke har et decideret "landbrug" så vil jeg mene du skal have den synet og godkendt som til vognmandskørsel, hvilket efter de gamle regler ville sige nummerplade med rødkant, synes sammen med evt. vogn og synes en gang om året.
    Plus en lidt højere vægtafgift og forsikring..

• #3   29. sep 2013 Korrekt der kun rød kant... tal og bogstaver er dog ikke ens....

Er dog ikke sikker på den skal synes hvert år, det sku dem med rød kant ihvertfald ikke nede på maskinstationen...

Noget andet er at hvis du alm dødelig privat, kan det godt være noget bøvl at få den forsikret også kommer der os vægtafgift oven i... Så det render sku i penge i den sidste ende....

Kommentér på:
Farve plade og syn af traktor

Annonce