{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
20.581 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Tilmeldt:
26. okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Farming Simulator 2013 - SPØRGSMÅL!?!?! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

Så udkom det nye Farming Simulator 2013!

har lige et lille spørgsmål angående multiplayer?
Hvordan fungerer det når man "joiner", og når man "creater" en server/bane???
Vil det sige at hvis jeg laver multiplayer med mit savegame... Hvad sker der så når folk hjælper til?, tjener man selv pengene, eller hvordan fungerer det hele???

Håber i kan hjælpe med nogle svar! (:,


Gode tips til boliglån
Tag et kig på Boliglån Guiden og læs eksperttips vedr. huslån, renter, valg af bank og meget mere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farming Simulator 2013 - SPØRGSMÅL!?!?!
  • #1   26. okt 2012 Prøv dig ad? Det udkom igår aftes, alt er nok ikke afprøvet endnu... smiley

  • #2   26. okt 2012 det er vist ligesom i 11 smiley du tjener selv pengene og det der bliver lavet på markerne bliver også gemt hvis du ellers trykker save smiley du kan vælge at give dem der joiner løn så de selv kan købe maskiner

  • #3   26. okt 2012 det er fuldstændig som i 2011 udgaven.

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   26. okt 2012 Nice!, har ikke spillet multiplayer i 2011, så viste ikke lige hvordan det fungerer...

    Og så lige et andet spørgsmål???, Når man sprøjter eller gøder sin jord.. Har det så indflydelse på om man høster mere eller mindre? (:


  • #5   26. okt 2012 Ikke noget jeg har lagt mærke til.. Jeg syntes altid man høster det samme, med/uden gylle osv.

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #6   26. okt 2012 jah okay, skulle bare lige være sikker (:,

    Hvordan går det med jeres game?


  • #8   26. okt 2012 Det HAR betydning for hvor meget du høster.

  • #10   26. okt 2012 Virkelig? Kan være det er fordi jeg normalt kun kører gylle ud på majs og græs, og sprøjter kornet jeg ikke lægger mærke til det... Tjooh, jeg er så småt igang med at så det hele til med en 15m Amazone og en 600 knækker. Lige på trods af kartofler, majs og roer der har deres egen bette lille såmaskine.

    Men jeg har da fået lavet en markplan over kortet, og fået købt grejet der skal til, og har kørt de ud de forskellige steder hvor de mest skal bruges, så det giver nogen lunde realistisk mening om hvad der er hvor. Og så er det også lidt nemmere at komme rundt når man har et A4 kort. smiley

    Hvis der er nogle der vil stikke hovederne sammen, så sig lige til. Syntes godt nok der er lang vej igen... Hehe.


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #11   26. okt 2012 Hvad rækkefølge skal jeg så gøre så/høst i?...

    Pløj - Gylle - Så?
    Pløj - Sprøjte - så?
    Pløj - Så - sprøjte?
    Eller andre metoder?

    Hvornår skal jeg sprede gylle, og hvornår skal jeg sprøjte? (:

    Er glad for at i kan svare på mine spørgsmål!! jeg er ikke den store landmand, Men syntes det er et kanont fedt spil!... Det tager satmer meget af en's tid, når man er helt slugt i det!.. :b
    har spillet 2011 en smule, men fik aldrig rigtig sat mig ind i det!!

    men jah! kunne være hyggeligt at slå hovederne sammen på et tidspunkt!


  • #13   26. okt 2012 Bruger aldrig plov. Du skal satme bruge lang tid på at pløje det hele, så er det immervæk hurtigere at få en stor harve kombineret med dertil stor traktor, og så bare over nogle ha hurtigt. Kan kombineres med medhjælper, så man kan kører med såmaskinen lige efter harven. Det umildbart hurtigste og bedste efter min mening. Gødning og sprøjtning er sådan lidt bobbob hvornår man vil det, men jeg plejer at gøre begge dele med lidt mellemrum når man kan se planterne. smiley

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #14   26. okt 2012 Har lige fundet ud af, at start med at SÅ der efter lad det voks lidt, og så gød/kunstgød det! Det giver stor effekt på din høst! smiley

  • #15   26. okt 2012 Nogle spreder NPK gødning før såning, og nogle kører gylle ud før såning. Som reglen gør man da omvendt, men det er alt efter afgrøde. Det er jo et startboost til afgrøden, majs bla. smiley

  • #16   27. okt 2012 Prøv og kig ind på den danske side om farming simulator der finder man svar på stort set alle sine svar- www.lsmods.dk smiley


  • #17   27. okt 2012 hej
    jeg har lige købt det idag jeg synes det er meget godt men synes ikke jeg kan finde nogen mods til det nye farming simulator eller kan man bare bruge dem fra 2011


  • #19   27. okt 2012 tak Rasmus H smiley

  • #22   29. okt 2012 hej har et problem når jeg joiner så siger den bare ingen forbinelse til spillet

  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 2
    #23   29. okt 2012 hej hvor længe går der før jeg kan høste min marker i 2013 det tager en evigehed i forhold til 2012

  • jimmy F
    jimmy F Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #25   8. dec 2012 Hey hvordan får jeg silage til min blandemaskine..har hø og strå men ka ik finde ud af silage..???????

  • #26   8. dec 2012 Du skal snitte nogle majs


  • jimmy F
    jimmy F Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #27   8. dec 2012 ja og ska de så bare tippes af hvor græsset er el hva


  • jimmy F
    jimmy F Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #29   9. dec 2012 Ok Jacob..mange tak

  • #30   14. dec 2012 nu spørger jeg måske dumt. men hvordan laver man hø i ls 2013, skal græsset ligge en dag eller hvad.

  • #31   14. dec 2012 Nej det skal bare vendes med en høvender og så for det en anden farve så skal det
    rives sammen og så kan du presse det


  • #32   15. dec 2012 ja venderne virker bare ikke, men ellers tak.

  • #33   15. dec 2012 Jeg syntes nu de virker godt ved mig


  • #35   16. dec 2012 du køre hen til gylle tanken og trykker r så den fylder. men husk lige du skal have nogle køer:)

  • jimmy F
    jimmy F Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #37   26. dec 2012 Hey hvorfor kommer der ik manure frem. står der ska være en masse men ka ik se det og intet læsse

  • Glenn C
    Glenn C Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #38   4. jan 2013 hej håber i hjælpe mig jeg har problemer men at lave baner til LAN den siger jeg skal vente og det kan jeg gøre i 2 timer og der sker ikke en skid....
    hvad skal jeg gøre ?????


  • #39   23. feb 2013 Er der nogen der ved hvordan man downloader mods på en Mac-computer?.
    Spillet er Farming simulator 2013 og det er købt over nettet som steam.
    Min bror har nemlig ingen modsmappe. Der ligger kun en data-mappe hvor vi kan finde en vehicle-mappe hvor vi tror maskinerne ligger i!?

    Er der nogen der kan hjælpe??

    På fårhånd tak!


  • kenneth A
    kenneth A Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #40   2. mar 2013 godt være jeg spørger dumt men hvordan sår man korn kan godt så wheat barley canola og grass men korn det kan jeg sku ikke lige se nogen steder

  • #41   2. mar 2013 Med Korn hvad mener du da ?! ..
    For hvis det er "Corn" = Majs, så skal du bare købe såmaskinen til majs ! smiley


  • #42   2. mar 2013 du skal have en såmaskine som kan så corn og roer kan ikke lige huske hvad maskinen hedder med det er en amazone

  • kenneth A
    kenneth A Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #43   2. mar 2013 takker for hjælpen kan oplyse andre om at den hedder Amazone edx 6000 takker herfra

  • #44   2. mar 2013 så lidt smiley

  • Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #45   2. mar 2013 hej jeg kan ikke så korn med edx 6000 da men kun kan så majs og sukkerroer er der nogen der ved hvor man kan så korn

  • #46   2. mar 2013 Der skal du have en anden såmaskine

  • lea L
    lea L Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #47   9. mar 2013 Hvordan ser man sine missioner?




  • #48   9. mar 2013 Lea Hvis de ikke er slået fra i indstillinger så
    Kommer de enten hver 2, 5 eller 10ende Minut ! smiley


  • lea L
    lea L Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #49   6. apr 2013 Ok. Tak!













  • Jens J
    Jens J Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #50   24. jul 2013 hejsa jeg har købt FS13 igår og jeg har høstet korn på min mark men hvordan får jeg det presset, jeg har ingen presser og dem som jeg har set på koster 120K, det skal siges at jeg spiller i carrier mode.

    mvh jens


  • #51   24. jul 2013 der er ikke andet for end at spare op så smiley ellers kan du jo finde nogle mods hvor prisen er lidt lavere end standarten smiley

  • Jens J
    Jens J Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #52   25. jul 2013 Ja ok, så må jeg vente og jeg harvede bare marken efter jeg havde høstet

  • allan H
    allan H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #53   15. aug 2013 Hej.
    Jeg har lidt problemer med Mitt farming spil på Mac ..
    Jeg har to marker med græs, hvordan få jeg det væk så jeg kan så noget andet??
    Det andet er jeg når jeg ex har læsse en Balle op på en af de blå ballevogne så glider de langsomt af det samme med skæretbordet når det er på skæretbordet vognen.
    Nogle der kan hjælpe tak tal


  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #54   18. aug 2013 Hej er der nogle som vil være med til at lave en film? smiley

  • Karl C
    Karl C Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #55   23. sep 2013 Hey. Er ved at være godt træt af at mine safegame ikke fungerer, når jeg er igang med en mappe/kort. Traktorer og alt hvad jeg har købt, er bare væk når jeg vil spille videre og har genstartet spillet. smiley nogen som ved hvad jeg skal gøre. Har sidste opdatering af spillet, både på pc´en og også via Steam, hvad jeg ikke foretrækker. Ville ellers gerne have lagt billeder op fra spillet, men selv mine screenshots bliver ikke gemt. mappen er tom ;(
    '


  • Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #56   23. sep 2013 hvordan får jeg en controller til at virke på mac til farming

  • Malene S
    Malene S Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #57   5. jan 2014 hvor skal man køre kornet hen når man har høstet smiley

  • Nick
    Nick Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #58   15. jan 2014 Hey,

    Har fundet en fed hjemmeside med mods, den hedder www.ls-maxmods.com de har nogle fede mods også er de fra danmark så man kan stille spørgsmål på dansk til dem. Det har jeg selv gjort og de svare hurtigt. smiley


Kommentér på:
Farming Simulator 2013 - SPØRGSMÅL!?!?!

Annonce