{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger arbejde!!
  • #1   16. maj 2013 Ud og søge smiley

• #2   16. maj 2013 Der er efterhånden så mange der har spurgt herinde, og alle har fået det samme svar:

Landmænd eller maskinstationsejere sidder ikke herinde, og ser om der er nogle der ønsker et job! Du er nødt til at springe på jernhesten og ud og hører, om de mangler en. De får også et mere seriøst indtryk, hvis du møder op, og fortæller lidt om dig selv, i stedet for en de intet aner om. Det er de færreste landmænd der ikke er frisk på en lille snak:)

Så slet dette indlæg, og ud og snakke med nogle folk!!

• #3   16. maj 2013 Har været ude ved 24 maskinstationer, og været ude ved 29 landmænd

• #4   16. maj 2013 har du bare kørt ud og afleveret et papir eller har du kørt ud og snakket med manden?

• #5   16. maj 2013 hvis du har været så mange steder, så må du jo have gjort noget forkert.
    men der er jo ikke nogle her som vil ligge godt ord i for nogle som de ikke kender, prøv jobstaffeten, for det her ikke er ikke stedet og finde noget, du ser heller ikke mekaniker søge arbejde på bilgalleri, det kan samlignes lidt.

vh

• #6   16. maj 2013 Da må da være noget galt, siden du ikke har fået job, efter at have besøgt 24 maskinstationer og 29 landmænd! Hvor meget erfaring har du med maskinføring?

• #7   16. maj 2013 Har kørt maskinststion siden jeg var 15 så har kørt med alle maskiner så det skal i ikk belære mig om smiley de har bare ik manglet nogen, og har afleveret papirer til dem samme dag

• #8   16. maj 2013 søg videre, der er ikke andet til det, jeg gik da også et par år uden arbejde, hvor jeg var rundt ved alle lændmænd og maskinstationer der lagde op til 30-40 minutter væk på knallert.

• #9   24. maj 2013 hvis du har kørt maskinstation siden du var 15år. så er det nok ikke et problem at finde arbejde

• #10   25. maj 2013 Hvis du kan kører maskinerne, så søg ind hos en entreprenør. Hvis det er så svært at finde arbejde som ratfører, så er der jo andre alternativer nu du gerne vil have et arbejde...

Kommentér på:
Søger arbejde!!

Annonce