{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutte udendørs sauna. Det er 400v til saunaovnen og 230 til lys. Kabel skal trækkes og gruppearbejde i tavlen 3.000 kr.
  • At hænge et fjernsyn op på væggen og sætte loftlampen op 610 kr.
  • Ophæng af gardinstang 1.350 kr.
  • Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rep. af opvaskemaskine - der ikke tømmes for vand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lamborghini 956
  • #2   30. aug 2013 kan en 1056 gå?

• Dana`s Have
    Dana`s Have Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   30. aug 2013 Christop H : den der har jeg også fundet, men synes det er skisme lidt halvdyrt for en traktor der har gået over 7000 timer og takseres til en 2`er på en skala fra 1 til 5 smiley

Asbjørn : nej jeg skal bruge motoren, den du ser på billedet har fået smadret motoren pgå sabotage, havde fundet en på Marcus som stod på møn, til 32000 kr, køn var den ikke, men motor var ok, og den havde kun gået 4000 timer.
    men inden vi fik fat i forhandler var den desværre sendt til polen smiley

Jeg har i forvejen en Lamborghini præmium 1060. men skisme gerne have den gamle ud og køre igen, den kostede mig trods alt godt 80000 kr inc skovinddækning, nu har jeg ledt i 1.5 år efter en som kan matche smiley

• #4   30. aug 2013 er det ikke også en 6benet? for så passer motoren sikkert

• #5   30. aug 2013 hej
    Mejlby agro har haft en til at stå for ikk så lang tid siden (ved ikk om de har den endnu)

min far har selv en Lamborghini 950:-)

• Dana`s Have
    Dana`s Have Tilmeldt:
    aug 2013

#6   30. aug 2013 Asbjørn : jeg forhører mig lige hos min mekaniker om en 1056 ville passe over, men ellers jo, den er 6 benet .

Steffen C : kunne du ikke prøve at finde den og evt et link smiley

Jeg er sgu lidt desperat efterhånden, for jeg skal både pakke juletræer med pallepakker og nette juletræer med en silvatec, og det er træls og meget tidsforstyrrende at skulle skifte hele tiden smiley
    Derfor prøver vi nu alt på et bræt for at få den gamle ud og køre igen smiley

• #7   30. aug 2013 hej igen

har været inde og kigge og kan heller ikk finde den på hjemmesiden desværre men skal nok kigge efter en:-)

• #8   30. aug 2013 okay:)

• #9   30. aug 2013 Hva galt er det gået med den ????

Men ellers hedder motoren Same 916.6-W

• #10   30. aug 2013 Hvad fejler motoren da? kan den ikke laves?

• Dana`s Have
    Dana`s Have Tilmeldt:
    aug 2013

#11   31. aug 2013 Det forgik således

Manden er på vej hjem fra sakskøbing, pludselig ryger tonen på mortoren helt op, og siger mærkelige hakke-lyde ( jeg hørte det selv da han snakkede i tlf med mig da det skete)

Inden han får stoppet pisker det ud med olie allevegne hvor der kan komme noget ud.
    den bliver transpoteret til vores mekaniker som så kigger på den, vil måle tryk ovs.
    alle 6 dyser har sat de kan slet ikke åbne, vi køber i første omgang nye dyser og han forsøger igen.
    det viser sig at krumtap og noget mere er gået på den ( er ikke selv så mekanisk at jeg kan huske hvad alt hedder) men at få reservedele eller en ny mortor til den er nærmest umulig, vi kan få en ny motor nede fra italien eller frankrig for omkring 90000 kr, hvilket er noget voldsomt smiley
    Så vi fik den besked at vi måtte se om der ikke dukkede en traktor op til salg et sted, som ikke var så voldsomt dyr, så købe den og bruge som reservedele til denne her.

Alt hvad der evt kan bruges istedet for sender jeg vidre til min mekaniker, så han kan finde ud af hvad vi kan gøre for at redde den.

resten er traktoren er i fin stand, i kan jo selv se den på billedet. det er synd at sparke den til skrot smiley

• #12   31. aug 2013 Har du prøvet hos ophuggere?

• #13   31. aug 2013 Er krumtappen knækket eller bare revet ???

• Dana`s Have
    Dana`s Have Tilmeldt:
    aug 2013

#14   31. aug 2013 Krumtappen er knækket .

Vores mekaniker har søgt rundt uden held smiley

• #15   31. aug 2013 jeg ved ikke om de kan hjælpe dig, men stolbrolykke maskinstation på als roder en hel del i gamle lambo, same, mv.

• #16   2. sep 2013 Jeg arbejder på stolbrolykke og er næsten sikker på min chef kan hjælpe dig med det. Vi har i hvert fald nogle motor liggende og lidt andet. Prøv at gi ham et kald på 74458784. smiley

• Dana`s Have
    Dana`s Have Tilmeldt:
    aug 2013

#17   4. sep 2013 Tak Matin smiley

Kommentér på:
Lamborghini 956

Annonce