{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Nanna A
Nanna A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kvalitet af landbrugsmaskiner {{forumTopicSubject}}

Hej TG-brugere!

Vi er fire kandidatstuderende fra henholdsvis Danmarks Tekniske Universitet og Copenhagen Business School, der i forbindelse med et projekt undersøger opfattelsen af kvalitet af landbrugsmaskiner.

Det er et 13-ugers projekt, så vi har alt for lidt tid til at besøge en masse landbrug. Derfor har vi lavet et spørgeskema! Det ville være en kæmpe hjælp for os, hvis I ville bruge 10 minutter på at udfylde det. Det hjælper os til at forstå miljøet omkring maskinerne - og vores projekt - bedre!

Spørgeskemaet findes her: docs.google.com/forms/d/14ypqmeexCDbRpbH...UL4eVNuQAW8/viewform

Skriv endelig også herinde, hvis I har interessante kommentarer til emnet! Vi vil rigtig gerne vide mere om, hvad en "god" maskine er og hvad en "dårlig" maskine er.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalitet af landbrugsmaskiner
  • #1   2. okt 2013 Linket virker ikke.... smiley

• #2   2. okt 2013 Linket virker ikke smiley

Nu kan der sikkert blive startet det man kalder en "mærkekrig" og det kan man jo ikke bruge til noget, det er en smags sag, hvilket mærke man bedst kan lide smiley
    En "god" maskine er vel i bund og grund en maskine der er billig i drift, mindst mulige omkostninger ved og en maskine der kan de ting, den skal bruges til.
    En "dårlig" maskine er ved det stik modsatte^^ smiley

• #3   2. okt 2013 Ja, det ligger lige op til endnu en gang mærkekrig.. smiley

• #6   2. okt 2013 Nu har jeg kigget lidt på jeres spørgeskema, syntes det ene spørgsmål er lidt mærkeligt. "Hvilke ord beskriver bedst brugeren/ejeren? Vælg gerne flere." Efter min mening er det lidt mærkeligt da jeg vil mene at de 3 harver nok passer til den samme person/personlighed, på trods af at de alle er ny moderne og store.
    Vis i måske havde taget noget som den gode gamle Marsk Stig harve, kunne der være lidt forskelige harver
    smiley

• #7   3. okt 2013 Men alligevel thomas. der er forskel. Ham der køber kongskilde harven er nok mere konservativ end ham der køber de andre....

• #8   3. okt 2013 Tjo måske, men jeg må nok sige at jeg ikke kunne svarede på spørgsmålene smiley

• Nanna A
    Nanna A Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   3. okt 2013 Beklager meget at linket ikke virkede i første omgang - det blev forkortet med et par punktummer i midten, da jeg kopierede det fra et andet forum, hvor vi også har postet det. Tak for det "friske" link, Thomas!

Jeres kommentarer angående spørgeskemaet er både relevante, men også forventede. Som Christoph antyder, er der mere i ens valg end som så. Det er helt med vilje, at det er nogle umiddelbart meget ens udseende maskiner, men så alligevel. Vi vil gerne ind til kernen af, hvordan man forbinder maskinens visuelle udtryk med det, den kan. De svar, I giver os er meget brugbare og kan være interessante for alle mærkerne. smiley Tak for hjælpen!

Kommentér på:
Kvalitet af landbrugsmaskiner

Annonce