{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

af med min galde,surhed, lort ect. {{forumTopicSubject}}

Jeg bruger traktorgalleri meget, nogle vil mene lidt for meget, er en nørd af formater der elsker at sidde og kigge på traktorer og andre ting. specielt i fotoalbums!!

HVORFOR UPLOADER FOLK ET F**KING BILLEDE I FOTOALBUMS... DET ER MEGA BELASTENDE!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!

Godnat!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  af med min galde,surhed, lort ect.
  • #1   15. jan 2014 Enig!

• #2   15. jan 2014 Det værste er da, når folk opretter et album med 2. billeder, som allerede er i deres galleri med 5. billeder!

• #3   15. jan 2014 hørt !

• #4   15. jan 2014 Enig! Jeg hader også de gallerier med "billeder kommer senere" Så vent da med at oprette noget indtil du har taget billederne....!

• #5   16. jan 2014 Hvorfor gør hjælpe-admins ikke noget ved de små drenge der opretter gummigede, rendegravere (der ikke er bygget op over en standard traktor), havetraktorer eller opretter en traktor med 5 ens billeder kun med teksten "flere billeder og tekst kommer snart".

Kom ind i kampen! Så mange brugere er der heller ikke på siden og hvis i ikke kan klare det er i ikke opgave værdig.

• #6   16. jan 2014 altså, tænker det kunne være godt med en hjælpe admin mere, der er kun en, han gør et godt stykke arbejde mere, men tror der skal mere til for at få "veltrimmet" siden så den er værd at kigge på, forstå mig ret, altså en der hurtigt lige løber de forskellige nyoprettede fotoalbums og gallerier igennem og ikke mindst forumemne, så der kan orden i sagen.

• #7   17. jan 2014 Rasmus A - (Random Hero) - OG Alle på siden

For det første gør jeg det her helt frivilligt fordi det interessere mig at siden her som jeg selv meget er på, er iorden og fri for "unødige" ting og sager, jeg kunne nævne mange ting men det glemmer vi bare..

For det andet er der over 1000 profiler, fotoalbums, markedsannoncer, forum emner osv osv som der skal holdes øje med og ting som profiler kan jeg ikke engang selv røre ved da jeg så skal sende dem videre enkelt vis for at de så bliver slettet.. men jeg gør skam hvad jeg kan når jeg har tid.

Og for det tredje hvis du er utilfreds som bruger over at der er "nogle ting" galt her på siden eller et eller andet der nager dig OG FOR DEN SAGS SKYLD JER ANDRE! så send mig en PM (besked) så jeg kan gøre noget ved problemet, det hjælper ikke noget at i opdager "problemet" og så bare tænker HM og går videre, giv mig nogle links eller noget så jeg kan finde det/dem så skal jeg skam med glæde gøre noget ved det smiley

Forstå mig ret når jeg siger at jeg på ingen måde er negativ over noget, men i må også hjælpe mig med at finde de små ting der "ødelægger" siden smiley

Rigtig God Weekend!

Mvh.
    Christian R - Hjælpeadministrator/Moderator

Kommentér på:
af med min galde,surhed, lort ect.

Annonce