{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.983 visninger | Oprettet:

Handel hos auktion (Jysk Auktion) {{forumTopicSubject}}

Hej TG!

Vi står lidt og overvejer at købe egen mejetærsker, og har efter lang søgen fundet en rigtig pæn maskine til virkelig få penge!
Men maskinen er til salg på en auktion (Jysk Auktion), og vi er i tvivl om hvor vidt man kan stole på dem?
Vi har hørt historier om folk der har betalt 40.000kr. for en traktor, men aldrig set hverken penge eller traktor igen..
Er der nogen der har erfaring med handel på auktioner, eventuelt Jysk Auktion? Er det bare et hul der sluger penge, eller får man hvad man betaler for?

P.S: Jeg har googlet efter andmeldeser af Jysk Auktion, og kan kun finde en enkel sur klage, og tænker at det kan være et engangs eksemple?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel hos auktion (Jysk Auktion)
  • #3   19. jun 2014 jeg har ALDRIG haft problemer med de 14 auktioner jeg har vundet. og vis man har vundet en auktion så ringer de et par dage efter

• Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #4   21. jun 2014 Jeg købte en traktor hos Jysk Auktion i efteråret 13. Der var overhovedet ingen problemer - søde og venlige. De hjalp mig med at justere dæktryk og tjekke lys inden turen gik mod Fyn. Og traktoren kører stadig fint smiley
    De har det dog med at skrælle traktoren før salg, så topstang, vægtklodser, tvillingehjul osv. bortauktioneres separat. Men det er de ikke ene om.

profilbillede
Kommentér på:
Handel hos auktion (Jysk Auktion)

Annonce