{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde på går som 15 årig
  • #1   11. feb 2012 Du kan da få arbejde inden for alt erhvervsmæssigt i den alder. Dog skal du arbejde som arbejdsdreng og have skrevet under på det så du er dækket af div. forsikringer m.m. på gården, og kun må kører maskiner på marker med hegn hele vejen rundt om, og under opsyn af voksen

• #2   12. feb 2012 jeg fik arbejde hos min arbejede hos mine onkler som 16 årig da jeg gik i 9. klasse smiley jeg startet ï septemper og stoppet ijuni

• #3   12. feb 2012 har nemlig tænkt på om jegf kunne da jeg ikke gider at gå med aviser mere, også ville jeg hellere skrive en ansøgning til en gård da det er det der intressere mig mest

• #4   12. feb 2012 Du skal bare ikke sætte snuden op efter at kører maskiner. For det kræver et kørekort, også hjemme på gården.
    Og er du indforstået med det, jamen så bare igang med at send ansøgninger.

• #5   12. feb 2012 Kan klart anbefale at du tager ud på gården og spørger ansigt til ansigt...

• #6   13. feb 2012 Tag ud og bank på døren ved nogen bønder. Den gamle har nogen skoledrenge et par timer om uden til at hjælpe med at malke. Men du skal ikke regne med at du kommer til at køre gylle ud med en 8530 rensdyr og PG25 hvis du tager traktorkørekort så snart du kan. Hvis du ingen erfaring har på et alndbrug, er det som fejedreng, måske vaske lidt maskiner, fodre ungdyr med trillebørre og greb, hjælpe med at malke og andre småting. Det er som sagt sådan det er hjemme ved den gamle, men ved ikke om det er anderledes andre steder.

Men mit råd er, grib knoglen og ring rundt eller fat blæk og papir (eller tastatur og mus) og skriv nogen ansøgninger eller som jeg selv gjorde da jeg var på din alder, tag ud og bank på. Held og lykke med det smiley

• #7   13. feb 2012 takker for jeres svar

• #8   13. feb 2012 Husk at mange unge bliver narret af griske landmænd, især piger, så bliv medlem af en fagforening med det samme du bliver ansat, de kan også se om din lovpligtige kontrakt er i orden.
    DU SKAL HAVE EN KONTRAKT!

• #9   3. maj 2012 ved godt da jeg kun er 15 år, kan jeg ikke komme til at køre traktor som jeg gerne vil, ved i så ellers hvad jeg feks kan lave på en gård med 200 køer og 3 ansat til at malke i forvejen?:)

• #10   21. aug 2012 Rasmus A. Det ved jeg nu ikke helt, jeg er 15 og køre somme tider med 20 tons gyllevogn. Som jeg har sagt til dig før christian, tag ud til Ove og spørg ham ad smiley

• #11   9. nov 2012 ikke alt det der moderne teknologi der!! bank på døren, og tal ansigt til ansigt med dem, det viser hvor udad vendt du er, og kan snakke med mennesker..
    og det der med at du ikke kommer til at køre med maskiner, fordi du kun er 15 er noget pjat, jeg blev smidt op i en 936'er med flishugger, da jeg blev 14..

Kommentér på:
Arbejde på går som 15 årig

Annonce