{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deutz Fahr 7006
  • #1   15. maj 2015 Har du ingen anelse overhovedet?

  • #2   15. maj 2015 Noget den lige er begyndt med, eller har det været sådan altid?
    Er det kommet snigende, og blevet værre?
    Hvad gør den?


  • Frederik  J
    Frederik J Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #3   15. maj 2015 Den har stået udenfor de sidste par år og er blevet godt mør. Da den ingen bagrude har, har regnen jo bare suset ind gennem der. Den reagere ikke når jeg drejer nøglen, den klikker men ingen reaktion, og ja jeg ved godt den er med forvarmer. Men jeg tænker om det kan have noget at gøre med at tændingen er brændt af eller batteriet der er fladt eller har fået vand?

  • #4   15. maj 2015 Nåhhhh... Vi er længere tilbage i forløbet jo!!
    Jamen går ud fra du har prøvet med ordentlig strøm, ordentlige kabler med ordentlig forbindelse, eller et godt batteri.. Så prøver du igen, og bliver den ved at klikke i starteren, så pil den af, og smør, så kan du sætte den op i skruestikket, og afprøve den INDEN du sætter den på igen.
    Kan guide dig hvis du lægger billeder op..
    De 2 store poler på starteren, hvis du laver forbindelse imellem dem, skal den snurre rundt.. Og sætter du strøm på og sætter + på den lille polsko, skal den klikke og snurre rundt...
    Kan den kun klikke, sidder ankeret nok fast jo...
    Og så er det enten rens, smør, eller ny på...


  • Frederik  J
    Frederik J Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #5   15. maj 2015 Okay finder lige ud af noget, tak smiley

  • #6   15. maj 2015 Har ikke så meget forstand på det. Så i skal ikke blive sure på mig. Men sudder der ikke et relæ som måske er det du kan høre der klikker?

  • #7   15. maj 2015 Ingen der bliver sure her... Det jo ikke bilgalleri... smiley
    Men det tror jeg ikke? På sådan en lidt ældre sag..


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 905
    #8   15. maj 2015 Hej Jeg tror når den klikker så er det Jacob er inde på relæet oven på starteren der forsøger, men så snart det giver hoved strøms forbindelse mister spændingen og så falder ud igen det giver jo den vel kendte klæk-klæk lyd. og det er jo typisk for en traktor der har stået stille i længere tid det kan batterier ikke lide så mister de strømmen og også evnen til at modtage og afgive store strømstyrker og når sådan en motor skal igang skal der jo bruges nogle ampere
    Man kan jo godt opleve batterier med fin spænding der bare ikke kan klare belastningen fra starteren. Hvis det ikke er forsøgt så ville jeg prøve først om man kan dreje motoren rundt med en nøgle på forreste remskive og hvis det er ok så nogle gode tykke startkabler og så låne noget strøm fra et andet køretøj


  • #9   15. maj 2015 Jeg har ikke så meget forstand på sådan nogle gamle traktore:) Men jeg ved bare en gammel Ferguson vi prøvede at starte (en 185'er) den sagde den klik-lyd, men da vi fik strøm på batteriet sprang den lige i gang. Og tak Jimmi A smiley Nej sådan nogle bilnørder er nogle arige bæster smiley

  • #10   15. maj 2015 Men ved de nye traktore der ved jeg ihvertfald man kan høre relæet smiley

  • #11   26. maj 2015 Fik du egentlig liv i den, eller hvordan gik det?
    Det kan være der var kommet vand ind andre steder end kabinen? smiley


Kommentér på:
Deutz Fahr 7006

Annonce