{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.677 visninger | Oprettet:

Cav pumpe utæt for neden. {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere lavet et indlæg angående dette, men fik ikke noget respons, så jeg prøver lige igen da problemet er blevet værre.

På min ih 474 sidder der en cav pumpe. Jeg har haft skiftet nogle dele i indgangen til pumpen på et tidspunkt med hjælp herinde fra og det har egentlig kørt rigtig godt siden.

Problemet er at den drypper diesel fra den store skrue nederst på pumpen. I staten var det ikke så slemt, men nu render det ud derfra når traktoren er tændt.

Jeg har taget et billede af den, det er den store skrue med en lille skrue i midten.

Sidder der noget pakning man kan skifte så det bliver tæt igen, og er det noget jeg selv kan gøre?

Så vidt jeg kan se/mærke så sidder der en stor skrue på den anden side af pumpen også, "heldigvis" er det den der vender ud af der er utæt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cav pumpe utæt for neden.
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 904
    #1   10. maj 2019 Det er er forstiller stemplet du har der der er en fjeder og et stempel der regulerer indsp. tidspunkt jeg kan ikke huske om det er en oring elleren kobberskive der er tætning men der sker ikkenoget ved at skrue proppen af

  • #2   10. maj 2019 Tusind tak for rådet. Jeg har fundet en deltegning af det på nettet hvor man kan se fjederen. Jeg har bare været bange for at skrue den af i tilfælde af at delene fløj ud smiley

    Ved du hvad den lille skrue i midten er til? Og skal man skrue den ud inden man skruer den store ud?


  • #3   11. maj 2019 Jeg har fået fikset det. Jeg skruede den store skrue ud og der sad en oring på den. Jeg havde et reperations/paknings kit til at ligge der passer til pumpen, og der var den oring jeg skulle bruge.

    Tak for hjælpen.


Kommentér på:
Cav pumpe utæt for neden.

Annonce