{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.399 visninger | Oprettet:

IH 434 lift virker ikke {{forumTopicSubject}}

hej
min ih 434's lift er stoppede med at virke i vinters, og nu har jeg lige skiftet hydraulik olie fordi der var vand i det, og renset sugefiltret men det har ik hjulpet. er der nogen der har haft bøvl mæ det før og hva det muligvis kan være?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IH 434 lift virker ikke
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   15. jun 2019 His du har haft skidt i olien så kan det være at der er kommet noget til at sidde i forstyringens lille drøvling

  • #2   15. jun 2019 der var masser skidt i olien før

  • #3   15. jun 2019 forrstyringens lille drøvling ?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #4   15. jun 2019 Ja i den blok som er skruet på lifthusets forside er der 2 propper den ene måler 1 tomme i nøglevidde (25,4 mm ) under den sidder en lille messing si ca. 8 mm i diameter ca 7cm lang i den inderste ende af den sidder en drøvling - st lille hul 0,5 mm såvidt jeg husker hvis det er stoppet virker liften ikke (hvis det bliver for stor hopper den ) Men paspå når du trækker sien ud den inderste ende kan nemt blive siddene den sdder med en oring i en rille på den inderste del

  • #5   15. jun 2019 altså den der?:)

    profilbillede
  • #6   15. jun 2019 der her ik os:)

    profilbillede
  • #7   15. jun 2019 hvordan kan man få drøvlingen ud?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #8   15. jun 2019 Drøvlingen er det mesing stykke med oringen på rens den med et hår fra en stålbørste eller lign, du kan selvfølgelig godt trække den af filtersien men så er den bare svær at samle igen hvis ikke du er skrap til at tinlodde jeg har altså gjort det engang. filteret er der kun for at det llle hul ikke skal stoppe så se godt efter at der ikke er huller i det hvis der er så lod det med tin

  • #9   15. jun 2019 tænkte på hvordan man for drøvlingen ud af traktoren, den kom nemlig ik med ud

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #10   15. jun 2019 Jeg synes da ellers at mesing sien ser hel ud er der ikke et endestykke i begge ender?? Med en lille oring på den inderste
    Jeg undrer mig godtnok over det hul der er i enden af sien på billedet for det er da den der vender ud ad ikke. den ende ved din pegefinger hvorda ser den ud??


  • #11   15. jun 2019 den ende ved min pegefinger er der et storst hul uden i oring, tror den anden ende sider inde i

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #12   15. jun 2019 Ok så mådu jo igang med list jeg gjorde det at jeg lavede et stålrør på en 10-15 cm med samme dameter som sien dog en anelse mindre indvendig og så bankede den ind over og fast på stumpen og så vrikke og dreje lidt så plejer det at lykkes
    der må ikke være hul igennem på den ende der vender ud mod proppen


  • #13   15. jun 2019 du tror ik man kan puste den rent?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #14   15. jun 2019 Det kan du jo prøve. men sien bliver jo ikke hel af det men hvis du ingen skidt har i olien så kan det jo være det går enda

  • #15   15. jun 2019 gør det da noget den ikke hænger sammen med den?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #16   16. jun 2019 Hvis den ikke er samlet rigtig så kan der nemt være større huller i sien og så er der jo større chanserfor skidt i det lille hul

  • #17   17. jun 2019 okay så prøver lige at få drøvlingen ud

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #18   17. jun 2019 Ja det bliver spænnende men list og snilde er godt her

Kommentér på:
IH 434 lift virker ikke

Annonce