{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lappe/tætne traktordæk
  • #1   16. jun 2019 Dæk af og slange i

  • #2   17. jun 2019 Inden du gør noget som helst andet, så checker du lige ventilen. Støvhætten af og spyt på ventilen - bobler det, så skifte keglen.



  • #3   17. jun 2019 Alt det er tjekket hans smiley er ikke født igår ;-D

  • #4   19. jun 2019 Du skal ihvertfald ikke bruge skum, men dæk tætnings grød/masse.

    Jeg ville holde mig fra og putte en slange i, hvis det er en utæthed som bruger flere dage på og sive ud, så vil jeg koncentrere mig om ventilen, evt hvor den går gennem fælgen.


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #5   19. jun 2019 Nu har jeg erhvervsmedsigt makket i landbrugsmaskiner og taktorer i 50 år. hvis jeg støder på et hjul der ikke kan holdeluft så tøver jeg ikke med at sætte slange i og har aldrig haft ulemper af det

  • Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 1 Svar: 20
    #6   27. jun 2019 Hvis det er slangeløst, ville undersøge om jeg kunne finde et hul - og så sætte en dækorm i.

    Hvis det er med slange ville jeg putte en hel bøtte dækskum i - ofte kan man få dem billigt fra biler, hvorfra de skal udskiftes pga. alder i forbindelse med service - men derfor kan skummet jo være godt nok til landbrugsmaskiner mv. - og så kør lidt rundt med traktoren, så skummet bliver fordelt - jeg bruger det til alle dæk fra Kina og Thailand.


Kommentér på:
Lappe/tætne traktordæk

Annonce