{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Ferguson 285 PTO problem {{forumTopicSubject}}

Hej..

Min storbror og jeg har arvet vores morfars gamle Ferguson 285 Diesel, Vi står bare med et problem vi kan ikke få PTOén til at virker, ja eller nærmer vi kan ikke finde ud.. smiley og mit spørgsmål er følgende..

Hvordan indkobler man pto'en????? jeg har også en gammel Deutz 7006D og der sidder et håndtag man trækker i som (kobling) men jeg kan ikke finde noget til der minder om her...

Håber der er nogle kloge mennesker der kan hjælpe

Mvh: Mogens Jessing


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferguson 285 PTO problem
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 905
    #1   29. jun 2019 Hvis den er med IPTO. så er den med hydraulisk kobling det vil sige at man kobler til med håndtaget der plejer at sidde i venstre side lige bag v.knæ når man sidder i sædet

  • #2   17. jul 2019 hej Jørgen. Ja der sidder en håndtag i venstre side, men der er også en pedal i højre side..

    Syntes ikke det gør en forskel i hvilken position jeg stiller håndtaget i. og skal jeg fortage mig noget ved over ved de håndtag der er til lift armen??



  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 905
    #3   18. jul 2019 Pedalen til højre hæl er diff spærren.Og har ikke med ptoen at gøre ....
    . Som jeg husker en MF med I. PTO så skal man løfte lidt op i knappen og så flytte den i indkoblet stilling og så skal lavtryks hydraulikken koble overføringen til


Kommentér på:
Ferguson 285 PTO problem

Annonce