{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem kan lave min rendegraver, MF 200 serien fra først i 70erne?
  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #1   14. sep 2012 Det kan dit lokale maskin center..

  • #2   15. sep 2012 Men de kan ikke umiddelbart få den ud da benene ligger helt ud til siden og gør den en halv meter bredere.
    jeg skal ikke have noget lavet ved en der er momset, så kunne jeg jo bare købe en ny, det går ikke.


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 70
    #3   18. sep 2012 Du spørger sgu da ikke efter sort arbejde på et offentlig forum ........

    Kan man ikke selv lave det, eller betale smeden for det . SÅ SKAL DET IKKE LAVES !!


  • #4   19. sep 2012 Han må gerne være momset, det skal bare IKKE være et maskincenter, alt for dyrt og for lidt kendskab til sådan en gammel svend.
    Send gerne PM hvis i har noget at fortælle om billige reparatører.


  • #5   22. sep 2012 på alle værksteder er der altså en gammel mekaniker som med garanti kender til lidt af hvert. og selvom en mekaniker ikke har kendskab til præcis din model, så er det INTET problem. der er ikk noget vi ikke kan lave

  • leif h
    leif h Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #6   25. sep 2012 hvor henne i kolding snakker vi og kan jeg få nogen billeder a den gamle hund


  • #7   27. sep 2012 jeg ville tro du med en kædetalje eller ligende kan presse støtte ben sammen igen også slå en kraftig skralde strop om til og holde dem oppe...

    jeg har set en gammel rende graver engang med stropper om for at holde de ben oppe...


  • #8   27. sep 2012 Men den kunne heller ikke løfte frontskovlen mere. Har filteret ude, det var helt møget til, men kan det alene være skyld i det?
    Ville jo også gerne have tømt systemet helt, så alt gammel olie kom ud inden ny blev hældt i.
    Nogen der har tilbud på "46" hydraulikolie?


  • #9   28. sep 2012 hvis filteret er helt stoppet til kan den ikk sætte olie tryk og heller ikk løfte skovl eller stødteben...

  • #10   29. sep 2012 Skal jeg have tappet hele systemet, tømt slanger osv eller lade jeg bare det løbe ud der kan henne under sædet?

Kommentér på:
Hvem kan lave min rendegraver, MF 200 serien fra først i 70erne?

Annonce