{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
186 visninger | Oprettet:

John Deere 2130 Lift problemer {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har problemer med en John Deere 2130
hvor liften ikke rigtig kan løfte, den hakker når den løfter derudover skal den have nogle omdrejninger for at kunne løfte, der er også forsinkelse på, den falder i liften når den er slukket.
Jeg har både tjekket priotetsventil, oliemængde+ nyt filter, hydraulikpumpe nogen der har et forslag

Kommentarer på:  John Deere 2130 Lift problemer
  • #1   29. aug Har du også tjekket sugefilteret?

• #2   29. aug Den har sikkert skudt en tætning indeni, enten på løftestempelet eller rørene der op til.

• #3   29. aug er det sådan lige til at lave eller skal man have hele hytten af, tænker på om man kan løsne beslag til huset og komme til liftdækslet?

• #4   3. sep Tja jeg må sku være dig svar skyldig, det en del år siden jeg sidst har haft sådan fyr skilt af.
    På nogen af 30-40-50 serien er det ihvertfald muligt, uden og fjerne hytten helt, men om det den ene eller anden kan jeg sku ikke lige huske.

Et godt tricks er at løfte liften af med en motorkran, vha et stykker fladjern, da den skal løftes lige op, og sænkes lige ned ved montage.
    Så man rammer armen til træk/dybekontrol og ikke bøjer/ødelægger det.

Hvis ikke det er stempelpakning der er gået, kan det være oringene ved ventilerne som styre olien til/fra stemplet.
    Men du må have den af og kigge.

Kommentér på:
John Deere 2130 Lift problemer