Volvo BM 400 Buster {{forumTopicSubject}}
Hej, har en Volvo 400 der ikke vil starte. Den har ikke været starte i langtid (15 år??)
Det er først og fremmest en elektrisk fejl, altså starteren slår ikke til, vil høre om nogle større Volvo elskere har en løsning og om det er en typisk fejl. Imellem tiden på jeg sæt noget strøm på og igang med multimeteret
Har ikke rodet meget med Volvo eller traktor i det hele taget, er 18 år og søger en person der evt kunne hjælpe med nogle spørgsmål angående traktoren.
Måske er der også en der har svaret på om det er muligt at finde et førerhus der vil passe på den.
Traktoren har hydraulik og vi har vidst 2 frontlæsser til den, inkl. Roe skovl halmspyd og alm. Skovel.
Den har været på gården siden min far og onkel købte en anden gård og traktoren var med i handlen
Mvh Jesper
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 31
Der er mange af dem der er født med førehus, så det burde være til at finde et originalt der passer lige på. find evt. en hel traktor til reservedele.
mar 2018
Følger: 12 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 2
Har du evt. et link eller hjemmeside med hensyn til førerhuset, har søgt en del rundt og synes ikke der var til at finde noget.
Dog har jeg læst i en tråd, at de skulle være muligt at købe et helt førerhus i Sverige til rimelig penge, har dog ikke noget info om hvor det var henne.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 31
mar 2018
Følger: 12 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 2
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 3 Traktorer: 1 Emner: 2 Svar: 10
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 3 Traktorer: 1 Emner: 2 Svar: 10
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 11 Annoncer: 3 Emner: 14 Svar: 159
https://www.guloggratis.dk/maskiner/landbrugsmaskiner/reservedele/annonce/45195756-styrtboejle
Volvo BM 400 Buster