{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Rotor drejer ikke rundt. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en gammel Volvo krabat 425 b16. Som har kørt fint, men en dag stod den i tomgang og gik ud jeg starter den igen og får ud igen jeg tjekker tænding og kan konstatere at rotor ikke drejer rundt.. nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre ?. Vh Kasper.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rotor drejer ikke rundt.
  • søren R
    søren R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 59
    #1   19. dec 2019 Hej. så vidt jeg lige husker, så er der et fiber tandhjul i forgården, hvor nav kan gå løs så knastaksel ikke bliver trukket rundt, og den trækker vel strømfordeler ! Mvh Søren

  • #2   20. dec 2019 Hej Søren er det noget jeg kan komme til uden at åbne motoren ?

  • søren R
    søren R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 59
    #3   21. dec 2019 Hej igen.
    Hvad mener du m ikke at skulle åbne motor?
    ellers prøv at tage ventildæksel af, så kan du se om vippearme bevæger sig (knastaksel drejer rundt ) hvis ikke fiberhjul defekt, ellers er der vel en samling på stokken op igennem strømfordeler der kan være def, måske en nitte som er slidt over, der er jo længe siden den var ny ! mvh


  • #4   21. dec 2019 Hej Søren vippearmene bevæger sig ikke hvor siger du det fiber hjul sidder vh.

  • søren R
    søren R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 59
    #5   21. dec 2019 Du skal jo dreje motor rundt for at vippearme bevæger sig... nå spøg til side, fiberhjul sidder i forgården foran på motor, så du skal have køler og front af for at komme til. ellers er det vist ret simpelt så vidt jeg lige husker det

  • #6   21. dec 2019 Har selvfølgelig også tørnet motoren. Fedt tak for hjælpen vil i gang med at skilde ad
    (;


  • søren R
    søren R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 59
    #7   21. dec 2019 held og lykke med projektet.
    Jeg kender en pusher som har stumper til fornuftige priser, hvis det er.


  • #8   21. dec 2019 Tak Har han en hjemmeside evt link ??

  • søren R
    søren R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 59
    #9   22. dec 2019 Hej Kasper. nej ingen hjemmeside, han er privat og har hugget nogle krabat og Buster 320 op.

Kommentér på:
Rotor drejer ikke rundt.

Annonce