{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bensin
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   10. jan 2020 Du kan bruge alt almindeligt benzin uden olie (2takt) de er sådanset bygget til oktan 88, men den er ikke kræsen men tørstig

  • #2   10. jan 2020 Også med de nye E 10 eller hvad det nu hedder.Tak for svar

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #3   10. jan 2020 Ja den kan bruge det hele . I min drengetid var der nogle der fik deres Ferguson bygget lidt om så de kunne gå på petroleum. 2 tanke o.s.v.

  • #4   11. jan 2020 Mange tak for svaret jeg har altid brugt 95 blyfri,men efter det nye var jeg i tvivl om den kan tåle det. M.V.H. John

  • #5   11. jan 2020 Hvis du har kørt på 95 i flere år, så har du allerede kørt på E5 i flere år, da det har været standarden.
    Nogen påstår at bioethanol skulle opløse slanger og karburatorer, men syntes nu og lyde til og være en and, dels har der været 5% i benzinen i flere år, og dels så er bioethanol jo sprit som har en pH værdi på 7, hvilket er neutralt.

    Eneste problem ved ethanol er at det har en lavere brændværdi og du derfor kommer til og bruge nogen flere liter for at få samme mængde arbejde ud af maskinen.


  • #6   11. jan 2020 Det lyder godt så er jeg rolig mange tak for svar M.V,H. John

Kommentér på:
bensin

Annonce