{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.214 visninger | Oprettet:

Slagleklipper fra DK-Tec eller Trofa, Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg skal anskaffe mig en slagleklipper, men da det bliver min første, har jeg brug for andres erfaringer. smiley
Undre mig meget over prisen på slagleklipper kan vareiere så meget, men tænker det afspejler kvaliteten. Skal dog kun klippe 3 ha om året, derfor tænkte jeg en fra DK-Tec eller Trofa, selvom en ny herfra koster det samme som en brugt, måske dækker mit behov?

Nogen som har erfaring med disse leverandører?

Tænker på af købe denne: https://www.dk-tec.dk/slagleklipper-200-cm-bagklap-fast-tarn.html

Mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slagleklipper fra DK-Tec eller Trofa, Erfaringer?
  • Silas B
    Silas B Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 1
    #1   16. apr 2020 De billige maskiner kommer helt sikkert fra kina og kvaliteten er derefter.
    Der fulgte en trofa med huset og den kører for så vidt ok, men er glad for at der fulgte en ekstra motor med også da reservedele er svære at få


  • #2   18. apr 2020 Min far har en 175 cm slagleklipper fra Trofa, som han købte for næsten 10 år siden og den slår vel i snit 10-15 hektar om året. Der er blevet skiftet remme og slagler på den, samt lejer på valsen omme bagpå. Derudover, er der blevet svejset en forstærkning på gearkassebeslaget. Dette rapportede han tilbage til Trofa, som herefter selv begyndte at svejse en forstærkning på. Den er blevet trukket igennem lidt af hvert, og ifølge Trofa er vi nogle af dem der har brugt den hårdest.

    Det har ikke været svært at få dele til den via Trofa og gearkassen kører stadig. Der er faktisk aldrig skiftet olie på gearkassen. Maskinen er lavet af Hanmey Implements i Kina.

    https://www.hanmey.com/index.html

    Mvh.


  • #3   22. apr 2020 Min makker har en dk-tech og han er seriøst et svin ved sine ting og den bliver både brugt som hegnsklipper og brakpudser samt gren knuser og den har holdt til det i 2 år nu og fejler stadig ikke noget så ville mene de kan holde smiley

  • #4   23. apr 2020 Jeg har en fra onj, den er stortset identisk med den fra trofa.

    Jeg har haft den i 4 år og bruger den til at klippe brakmarker, buske, og til at knuse grene.

    Det eneste jeg har skiftet på den er remmene.

    Hvis jeg skulle købe en idag , ville jeg løbe en med klap bagpå så man kan åbne op når man slår højt græs, da den har svært ved at komme af med det klippede græs.


Kommentér på:
Slagleklipper fra DK-Tec eller Trofa, Erfaringer?

Annonce