{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Volvo bm 500 hydralick stoppet med at virke
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 5 Følgere: 14 Svar: 793
    #1   15. jun Det kan være olie prioritets ventilen der sidder fast den sidder under den største prop i bunden af ventilblokken på v side af bagtøjs huset

• #2   16. jun Jeg kan suplere med min BM 500 som "hakker" i servostyringen og har problemer med at løfte liftarmene, og når de endelig går op kan de blive siddende låst i topstilling.
    Kan det være samme ventil der er problemet ?

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

#3   16. jun Nå så tror jeg at den suger luft ved filterhuset _ den store klokkeformede - der sidder på MCV blokken foran v. bagaksel ellers er filteret som sidder inden i stoppet For du har vel tjekket at der er olie nok på bagtøjet

• #4   17. jun Jeps - olie er der nok af. Filteret har været skiftet, men der drypper faktisk en lille smule gearolie fra underkanten af filterhuset så det er nok rigtigt at der måske trækker falsk luft ind her når den kører.
    Tak for tipset - håber også det løser problemet med den ustabile liftfunktion

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

#5   18. jun Hvis den er så utæt at det drypper så er det helt sikker jeg har set flere gange at gummiringen har været snoet men tør og alligevel taget luft

Kommentér på:
Volvo bm 500 hydralick stoppet med at virke

x