{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

John deere 3650 PTO fejl. {{forumTopicSubject}}

Hej TG.

Min "nye" JD har vist sig af have en fejl, dens PTO er konstant aktiveret, hvorfor den ikke kan kobles ud. Bruger nok ikke de rigtige fagord, men ved panelet sidder et gult håndtag, hvorved man skulle kunne ind og udkoble sin PTO, hvilket ikke har nogen indvirkning.
Jeg har haft gulvlemmen oppe, hvorefter man kan se, hvor den gule arm ender. Umiddelbart ligner dette en hydraulisk ventil, som denne arm styre retningen på, hvorfor aktiviteringen af PTOen må være hydraulisk? Skal siges af alt andet hydraulik ser ud til af virke....
Nogle som kender til dette system og som kender evt fejlkilder?

På forhånd tak.

Mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  John deere 3650 PTO fejl.
  • #1   3. aug 2020 Ved du hvad traktoren har kørt med inden du fik den?

    Mit bud er at kobling er brændt sammen, pga overbelastning, sikkert i forbindelse med indkobling af en høj belastning, f.eks fuld fuldfodervogn.


  • Palle J
    Palle J Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 1 Svar: 3
    #2   11. aug 2020 jeg hade samme problem med min ford 8730 det var bremse skiven til pto det var knækket så den skulle lige over på midten det tog mig lige et par dage

  • #3   12. aug 2020 40-50 serien har så vidt jeg husker ikke en bremse.
    Men ja den skal over på midten og huset løftes af.
    En god dags arbejde.


  • #4   18. aug 2020 Ved desværre ikke meget om tidligere ejer brug af traktoren, da den er købt ved en maskinforhandler, som intet kunne fortælle eller ville fortælle smiley
    Jeg har ligeledes selv dyrket teknikken lidt, traktoren har både PTO bremse og kobling alt styret ved hydraulik tryk, retur vandring via fjederkraft. Så det er noget af et arbejde, men nok noget man selv kan lave, bare ikke lige derfor den blev købt smiley Men så har jeg da lidt at lave til vinter...


Kommentér på:
John deere 3650 PTO fejl.

Annonce