{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
271 visninger | Oprettet:

lars K
lars K
Emner: 1 Svar: 3

IH 824....Luftfilter problem? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en gammel slæde af en IH 824. Jeg har lige købt et nyt luftfilter fra Olssons i elløs. Men den passer ikke på min model. Selvom det er type nr. Billede vedhæftet. Hvis man ser i instruktions bogen, er den fra original med oliebad filter typen. Så mit spørgsmål er: Er disse traktorer ændret ved ankomst til DK? eller er det måske min som er ændret senere i tiden? Andre her inde som er løbet i samme problem?

Kommentarer på:  IH 824....Luftfilter problem?
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 5 Følgere: 14 Svar: 793
    #1   21. aug (24 mener jegaltid var udstyret med tørluftfilter jeg husker også at dervar 2 forskellige modeller så man slulle have det gamle med til lagermanden for at få det rigtige

• lars K
    lars K Tilmeldt:
    aug 2020

#2   21. aug Ok, det vil jeg lige prøve at sende en forespørgsel på, til de svenskere :-). Tak

• #3   22. aug I følge mann Hummel filter kataloge skulle filtrene være CF700 (sikkerhedsfilter) og C15 165/3 (hovedfilter)

Står der ikke nogen numre på den gamle filter?
    Det skulle da være forholdsvis nemt og få filtre til sådan en i dk.
    Især hvis det forårsager bøvl som dette.

• lars K
    lars K Tilmeldt:
    aug 2020

#4   22. aug På billedet her kan du se forskellen. Jo vil prøve at høre en lokal i området i stedet. Og der er kun et filter i huset, ikke 2. Kan se en anden ih 824 her inde, med det samme filter som mit.

profilbillede
  • #5   22. aug Der står da noget på dit gamle filter?
    Men det ikke til og tyde pga kvaliteten ikke er god nok.

Kan se filteret fra mann jeg fandt, er samme model som det nye du har fået.

• lars K
    lars K Tilmeldt:
    aug 2020

#6   23. aug Der mangler 4 cifre, som er slidt væk, pga klemmebøjlen som holder filteret på plads. Men tager en tur til Case ih forhandleren i Aulum. Det må blive løsningen. Men ellers tak for diverse svar.

Kommentér på:
IH 824....Luftfilter problem?

x