{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  C.a.v-rotorpumpe.
  • #1   30. dec 2012 hvad er det der skal stilles? mængde eller indsprøjtningstidspunkt?

• #2   31. dec 2012 DEt glemte jeg. Det er tidspunkt jeg tænker på.

• #3   2. jan 2013 afmonter skjoldet indtil takthjulene forrest på motoren. der skulle gerne være mærker som viser hvor den skal stå. hvis ikke der er det, skal du nok ha et værksted til at gøre det for dig, da de har det rigtige udstyr og viden omkring at synkronisere en motor

• #4   3. jan 2013 De mærker har jo ikke noget med justeringen at gøre.

• #5   3. jan 2013 åhh ja. sorry, mig der tænkte for kort.. ved ikke om der er mærker udvendig på din pumpe.. hvis ikke der er det, så skal du ha en form for pumpe til at pumpe et tryk på cirka 1 bar mener jeg, ind i selve pumpen. så skal du ha et ur (som jeg ikke kan huske hvad hedder) tilkoblet på udgang til cylinder 1 på pumpen. uret skal kunne vise nøjagtig hvornår der begynder at komme tryk ud af udgangen, imens du drejer pumpen. på siden af pumpen er der en skrue som kan låse pumpen fast, så den forbliver i den position. men hvis ikke du har de ting eller ikke har mulighed for at låne det. så tror jeg ikke du kan gøre det. motoren skal tørnes til det antal grader før top som traktorens data oplyser at indsprøjtningen skal ske. kan jeg forklare mere om hvis du har mulighed for at kunne justere pumpe selv. ellers orker jeg ikke forklare da det er lidt kompliceret smiley

• #6   4. jan 2013 Det lyder lidt specielt, har en bekendt der har været værkfører får ham til det så. Men tak for hjælpen smiley

• #7   6. jan 2013 ja få ham til at hjælpe dig. for det skal dælme være nøjagtigt smiley

Kommentér på:
C.a.v-rotorpumpe.

Annonce