{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.315 visninger | Oprettet:

Minigraver Motorproblemer Pel-job eb12 .4 med Mitsubishi L 3 E motor {{forumTopicSubject}}

Hej Forum
Jeg står med en halvfærdig drænrende og kan ikke komme videre fordi motoren driller på min minigraver, måske nogen kan hjælpe;-)
Når den er varm går den pludseligt helt ned i omdrejninger og vil ikke trække. Hvis den får lov at køle lidt af, starter den normalt igen, og arbejder 5-15 minutter med fuld power, hvorefter den mister kraft igen og går i stå. Jeg tænkte først at det var et filter der skulle skiftes, men alt er skiftet og det hjalp ikke.
Hvad kan det mon være?


Kommentarer på:  Minigraver Motorproblemer Pel-job eb12 .4 med Mitsubishi L 3 E motor
  • #1   17. nov 2020 Har du skiftet den lille filter i den elektroniske Fødepumpe

  • #2   17. nov 2020 Jeg har skiftet de 2 brændstoffiltre midt i billedet, oliefilter, luftfilter og hydraulikfilter. Hvor sidder den elektroniske fødepumpe og filteret?

    profilbillede
  • #3   17. dec 2020 Jeg kan se at du har fået skiftet pumpen
    da den gamle pumpe ville have værte ud fra Den røde pil

    Har du fået lyst problem....


    profilbillede
  • #4   17. dec 2020 Nej problemet er der stadigt. Men det kan da være at det er fødepumpen der er problemet, hvis den bliver varm kan den ikke levere højt nok tryk(?)

  • #5   18. dec 2020 Biltema har en kopi af pumpen
    BENZINPUMPER
    Art. 52-3231

    Ellers må du have en manometer sæt på op dyserørende.. så Kan du jo holde øje med tryk..


  • #6   4. jan 2021 Det er fødepumpen der ikke kan levere nok. Jeg pillede slangen af og der kom meget lidt ud.
    Jeg har nu bestilt en ny med det rigtige part nummer (30A60-00200), men jeg har svært ved at se præcist hvor den skal sidde? Jeg synes ikke at jeg kan se nogle montagehuller. Er det hvor den røde pil peger, altså der hvor den nuværende uorginale sidder?

    PS.: Er der nogen der ved hvor man kan finde en Pel-Job EB12.4 manual eller andet dokumentation?


    profilbillede
  • #7   5. jan 2021 Hej Henrik

    Ja ved Pumpen skal sidde dernede hvor pilen peger/ uoriginalpumpe som du kalder den sidder

    Og jeg ved der er et sted på nettet hvor du kan få en manual til den ....
    Men jeg skal lige have fundet et link til dig. Så jeg vender lige tilbage senere med dette

    Ih 584


  • #8   19. jan 2021 Jeg købte noget Kina-lort på ebay hvor studsen knækkede, da jeg satte slagen på. Den blev sendt tilbage, og istedet købte jeg en kvalitetspumpe fra HARDI som passer på PEL-JOB'en. Så nu kan der igen graves dræn:-)
    Tak for hjælpen!


Kommentér på:
Minigraver Motorproblemer Pel-job eb12 .4 med Mitsubishi L 3 E motor

Annonce